Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!

(1) Random publikálás

A videók közzétételének is vannak ideálisabb és kevésbé ideális időpontjai. Azt vettem észre, hogy ez sokszor a marketinges idejéhez van időzítve: azaz akkor kerül ki egy tartalom, amikor a felelős oda jut a napi feladataiban. Kedd délelőtt, szerda kora délután – ezek tipikusan ilyen “elrontott publikációs’ időpontok.

Ha te is stréber szinten működsz, akkor nézd meg, a te nézőid mikor töltenek időt az adott platformon és akkorra igazítsd a megjelenést!

(2) Egyszerre sok videó publikálása

Ismered az érzést, amikor hetekre-hónapokra beragadnak a felvett anyagok valamilyen okból, majd a videós átküld 10 kész videót egyszerre? Mint a diéta alatti csokievés: nehéz megállni, hogy ne posztoljuk rögtön az összes elcsúszott videót egy napon – “hiszen már hetek óta ki kellett volna mennie és a várakozás tovább rontunk a helyzeten”! 

Viszont így saját magad ellen dolgozol a közösségi oldalakon, és a videókba tett energiád nem fog megtérülni. Napi 1 videó még mindig sok, de ideálisabb, mint 3-4 tartalom egy napon. 

A kitűnő szint az, ha a beragadt videók publikálást is a felhasználóid tartalomfogyasztásához és a saját tartalomnaptárodhoz igazítod!

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál! / Fogászati kommunikáció

(3) Kreatív videócímek választása

Egy videós tartalom sikeressége nagyban függ a címválasztástól és a borítóképtől – hasonlóan a híroldalak cikkeihez. A túl általános, semmitmondó címek vagy pont ellenkezőleg, az ultrakreatív, túl bonyolult címsorok jelentősen csökkentik az átkattintási arányt. 

Az elkészített videó megérdemli, hogy a lehető legtöbb nézettséget hozza, így érdemes olyan címet adni neki, ami felkelti a figyelmet ÉS megadja a fő mondanivalót.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő

Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.