Ismét vendégposzttal jelentkezem a Dental Menedzser oldalán. Ezúttal a Facebook és Google értékelésekkel kapcsolatban fogalmaztam meg a gondolataimat. Naponta kezelek ilyen visszajelzéseket és szerencsére 99%-ban pozitív visszajelzésekkel találkozom. Ám nem egyszer kaptunk felháborodott, kritikus megjegyzéseket. Hogyan érdemes kezelni őket? Minta példákkal szemléltetem az általam bevált módszert, ami praxismenedzsereknek és rendelőtulajdonosoknak is használható lehet.

Negatív értékelés a Google-ben és Facebookon

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól. Ha van egy 4,5 feletti átlagod, akkor lesznek olyanok, akik egyből az 1-2 csillagos véleményekre szűrnek és csak azokat olvassák el. Hiszen rendkívül fontosak a jól élmények, de még fontosabb az, hogy milyen problémák merültek fel korábban: orvosi hiba, árprobléma, garancia? Sokat elmond egy rendelőről, hogy milyen típusú nehézségek ismétlődnek. 

Tehát első lépésként felhívtad a pácienst, megérdeklődted, mit nehezményezett a kezelés során. Megbeszéltétek, de mégsem vette le az értékelést. Ennél a résznél írunk választ online is. 

A teljes cikket ide kattintva éred el!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő

Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.