Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával. Laci és Attila szuperlatívuszokban beszélt Enikő doktornőről: fogtechnikusként elsőként az igényes, szép munkáját emelték ki, de aztán sorolták is tovább, mennyire kedves, mennyire könnyedén lehet vele együtt dolgozni, és ő is imád kertészkedni. 

Miután ezt az utolsó aduászt is bedobták, nem is volt kérdés számomra, hogy szívesen mondok igent először egy ismerkedős beszélgetésre, majd egy egész nyáron tartó közös munkára. 

Bár a doktornő 20 éve van a szakmában, még sosem volt saját weboldala. Most sem a marketing miatt akarta elkészíttetni, hanem a meglévő ügyfeleinek kedveskedik majd vele.

Ma délután, a honlap átadásakor a doktornő felhívott és hálálkodva köszönte meg Niki és az én hónapokig tartó munkánkat. Nem is emlékszem, hogy valaha tett-e ennyire figyelmes gesztust felénk valaki, nagyon jól esett.

Számomra tényleg varázserővel bírnak ezek az “apróságok”, a köszönömök a válaszemailekben.

És köszönöm ezúton is Niki profi munkáját, amit beletette a Dentique Budapest projektbe! ❤️

https://dentiquebp.hu
Webdizájn: Nagy Attila pixelfighter
Szövegírás és koncepció: Lévai Nikolett
Szakmai háttér, lektorálás, projekt felelős: Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpontban

Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak.

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpont anyaotthonaiban

Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Újabb krízisközpontban járt a Dental Meetup csapata!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy Mester Emese vezetésével múlt pénteken újabb szájhigiéniás tanácsadásban részesültek a leginkább rászoruló gyerekek és felnőttek!

Ingyenes fotóbankok – Innen válogass!

Az interneten fellelhető képeket nem használhatod fel kedved szerint, hiszen azok valaki munkájának gyümölcsei, így jogosan tart igényt a jogdíj megfizetésére. Talán már Te is hallottál olyan „stockfotó” oldalakról, ahonnan 1-2 dollárért cserébe...