Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott élők – gyermekek és felnőttek – számára fogászati prevenciós foglalkozást tartottak; mindez a Dental Meetupok keretében karitatív célokra összegyűjtött pénz egy részéből valósulhatott meg. 

A Dental Meetup kezdeményezést 2021 őszén hívtuk életre Dr. Radánovics-Nagy Dániel barátommal. A három jótékonysági eseményből befolyt összeget karitatív-prevenciós tevékenységre fordítjuk azóta is. A Fogadj örökbe egy ovit! kezdeményezéssel karöltve a legnehezebb sorsú gyermekek felé fordultunk. Olyan átmeneti otthonokba látogattunk el, ahová családi erőszak elől menekülnek az édesanyák és gyermekeik. Ezekben az intézményekben rendkívül nehéz sorsú emberek laknak, minden segítségre szükségük van.

Ebben a prevenciós munkában élen járt Mester Emese, aki felkarolta a segítő tevékenységet: agilis, segítőkész dentalhigiénikusokat és asszisztenseket vont be a folyamatba, valamint vállalta az operatív szervezőmunka oroszlánrészét is.

 

Játékos edukáció

A jól bevált programon most sem változtattunk: játékos formában hívtuk fel a gyermekek figyelmét a rendszeres és alapos szájápolásra. Ezen a napon csatlakozott hozzánk Radics Rita és Széles Alexandra dentalhigiénikus is. Fontos megjegyeznem, hogy minden résztvevő a saját munkája mellett, szabadidejéből szakít időt a prevenciós alkalmakra! Ezért is vagyunk rendkívül hálásak mindenkinek, aki csatlakozik hozzánk!

A gyerekek – mint mindig – nagyon aranyosak voltak, lelkesek és rendkívül okosak! A helyes válaszokért és az aktivitásért Jordan Hungary szájápolási termékeket (fogkefét és fogkrémet) kaptak ajándékba. 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

3 tipp a fogászati influenszer együttműködésekhez

A celebekkel, vloggerekkel-bloggerekkel való együttműködés nem újkeletű a fogászati marketingben – hasznos kiegészítője lehet a fizetett hirdetéseknek, PR kampányoknak és új lendületet adhat a közösségi oldalaknak.

Beszélgetés Rátonyi József fogtechnikus mesterrel

Rátonyi József fogtechnikus mester az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt.

Ingyenes fotóbankok – Innen válogass!

Az interneten fellelhető képeket nem használhatod fel kedved szerint, hiszen azok valaki munkájának gyümölcsei, így jogosan tart igényt a jogdíj megfizetésére. Talán már Te is hallottál olyan „stockfotó” oldalakról, ahonnan 1-2 dollárért cserébe...

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!