Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott élők – gyermekek és felnőttek – számára fogászati prevenciós foglalkozást tartottak; mindez a Dental Meetupok keretében karitatív célokra összegyűjtött pénz egy részéből valósulhatott meg. 

A Dental Meetup kezdeményezést 2021 őszén hívtuk életre Dr. Radánovics-Nagy Dániel barátommal. A három jótékonysági eseményből befolyt összeget karitatív-prevenciós tevékenységre fordítjuk azóta is. A Fogadj örökbe egy ovit! kezdeményezéssel karöltve a legnehezebb sorsú gyermekek felé fordultunk. Olyan átmeneti otthonokba látogattunk el, ahová családi erőszak elől menekülnek az édesanyák és gyermekeik. Ezekben az intézményekben rendkívül nehéz sorsú emberek laknak, minden segítségre szükségük van.

Ebben a prevenciós munkában élen járt Mester Emese, aki felkarolta a segítő tevékenységet: agilis, segítőkész dentalhigiénikusokat és asszisztenseket vont be a folyamatba, valamint vállalta az operatív szervezőmunka oroszlánrészét is.

 

Játékos edukáció

A jól bevált programon most sem változtattunk: játékos formában hívtuk fel a gyermekek figyelmét a rendszeres és alapos szájápolásra. Ezen a napon csatlakozott hozzánk Radics Rita és Széles Alexandra dentalhigiénikus is. Fontos megjegyeznem, hogy minden résztvevő a saját munkája mellett, szabadidejéből szakít időt a prevenciós alkalmakra! Ezért is vagyunk rendkívül hálásak mindenkinek, aki csatlakozik hozzánk!

A gyerekek – mint mindig – nagyon aranyosak voltak, lelkesek és rendkívül okosak! A helyes válaszokért és az aktivitásért Jordan Hungary szájápolási termékeket (fogkefét és fogkrémet) kaptak ajándékba. 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások

Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?

Júniusban új együttműködést kezdtünk egy frissen induló ügyféllel: főként PPC kampányokban kérte a segítségem, azaz a Facebook és Google hirdetések tervezésében és kivitelezésében. Ám már a kampányindítás előtt problémába ütköztünk: le volt tiltva a hirdetési fiókja. Tanulságos kálvária-megosztás kezdődik.

5 páciensszerző mentőöv fogászatoknak

Megcsappant a pácienseid száma? Jelen helyzetben kizárólag online eszközök vannak a kezedben, melyekkel hatást gyakorolhatsz a naptárad foglaltsági szintjére. Mit tegyél és mit ne?