Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

​Múlt pénteken Mester Emese Tudatos Szájápolás vezetésével Paczuk-Kocsis Dorka és Bolla Barbara egy olyan anyaotthont kerestek fel, ahová családi erőszak elől menekülnek a nők és a gyermekek. Jelenleg sajnos 35 aktív lakója van az intézménynek.

  • Játékos formában beszélgettek a gyerekekkel és a felnőttekkel a szájápolás fontosságáról.
  • A helyes technika elsajátításában nagy segítségre voltak a Jordan Hungary környezetbarát termékei. Rendkívül hálásak vagyunk, hogy a Jordan Hungary évek óta aktívan támogatja a programunkat!

Nyáron még két másik anyaotthonba látogatunk el! 

Ezúton is szeretném megköszönni Emese Mesternek és a Dentalhigiénikus vagyok csapatának, hogy csatlakoztak a programunkhoz, így még hatékonyabban tudunk segíteni a valóban rászoruló lakókon! 

Valamint mérhetetlen hála illeti azokat a szakmabelieket, akik jegyvásárlással vagy közvetlen adománnyal hozzájárultak a program megvalósulásához! 

Hamarosan érkezem a további beszámolókkal!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

Dr. AI rendel! Mesterséges intelligencia a fogorvosi rendelőben

A most diplomázó orvosok számára pont annyira természetes a ChatGPT-n keresztül orvosi témákról beszélgetni, mint a Google-ben keresni. A változás már elkezdődött, rajtunk áll, mihez kezdünk vele.

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Hirdetések a jövőből! – Ilyen a japán reklám

Tavaly volt szerencsém két hetet Japánban tölteni (szinte Dr. Póti Lászlóval egyidőben), és szó szerint nem tudtam figyelmen kívül hagyni a reklámkultúrát. Óriási beszélő videós hirdetések a házfalakon, interaktív tabletek a drogériákban és az átkelőknél… Ilyen hírverés várható nálunk is a jövőben?

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.