Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban.

Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a „konkurens rendelők”:

Facebookon egy álnéven írt negatív komment, Google-ben egy rossz értékelés, szakmai pletykák terjesztése, névtelen üzenet az ÁNTSZ-nek…

Már írtam erről, de most is nagyon fontosnak tartom megjegyezni: az áskálódás, a konkurencia lehúzása (nyilvánosan vagy „csak” online) NEM vezet sehova. A te idődet, energiádat elveszi, mert addig sem a SAJÁT DOLGAIDDAL foglalkozol. Minden negatív komment visszaüt rád – nem most, majd egy másik csoportban.

A felesleges kommentelgetés helyett nézd meg, mi zavar téged abban a bizonyos másikban:

(1) Ha mindenhol vele, az ő hirdetésével találkozol

Tanulj tőle, használj te is remarketinget, csoportosíts nagyobb büdzsét az online hirdetésekre és optimalizáld jobban a kampányaidat. Vagy tiltsd le a hirdetéseit minden felületen!

(2) Szakmaiatlannak tartod az üzletpolitikáját

Fordíts nagyobb figyelmet az edukációra a saját csatornáidon. Mutasd meg a leendő pácienseknek, mivel kaphatnak nálad többet. Magyarázz meg mindent az alapoktól! Tüntesd fel a szakmai sikereidet (páciensnyelven is érthető formában) a honlapon és a közösségi oldalakon.

(3) „Nem is jó orvos, csak híres!”

Ki gátol meg téged, hogy YouTube csatornát indíts? Vagy szakmai anyagokat publikálj? Vagy előadj hazai és nemzetközi konferenciákon? Keresd meg a szervezőket, kezdd kicsiben. Ha meg nem akarsz híres lenni, mert „inkább gyógyítasz”, akkor fogadd el, hogy neki a szereplés jutott, ő ebben jó, te pedig valami másban.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpont anyaotthonaiban

Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.

Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!

A Facebook oldalamon már többször találkozhattál egy konkrét eszközzel, amivel véleményeket szoktunk kérni a fogászati rendelőben. Ez a technika megkönnyíti és meggyorsítja az értékelések bekérését, és akkor is működik, ha a recepció úszik a mindennapos feladataiban....

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...