Nézd meg a teljes beszélgetést itt:

Vagy olvasd el röviden most.

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát. 

Két irányból érdemes megvizsgálnod a kérdést: 

(1) Technikailag jól működik, teljesíti a vele kapcsolatos elvárásokat? 

Az általam kezelt honlapok mindegyikénél 60% felett van a mobilos keresések mennyisége. Van, ahol ez 80%-ra rúg! Ez azt jelenti, hogy a megkeresések jelentős része nem laptopról vagy asztali gépről, hanem mobiltelefonról történik. Mini képernyőn olvassák el az orvosok bemutatkozását vagy próbálják ellenőrizni az árlistát.

Elengedhetetlen, hogy mobilon és tableten is jól működő, gyorsan betöltődő weboldalad legyen, ahol néhány lépésből lehet online időpontot foglalni vagy egyetlen kattintással telefonon időpontot foglalni. 

Ha a korábbi fejlesztésed nem reszponzív, azaz nem alakul át az oldalad attól függően, hogy milyen eszközről nézik, akkor mindenképpen megérett az idő a cserére. 

Ha a képek, videók nem töltenek be, vagy elcsúsznak, ráfolynak a szövegre, akkor szintén szükséged lehet változtatásra. 

(2) Vizuálisan egységes? Dizájn szempontból működőképes?

Ahogy a fast fashion divatmárkáknál, a holnaptervezésben is vannak aktuális trendek. A színek, az elrendezés és a hátterek kapcsán is vannak ideig-óráig tartó népszerű megoldások. A fogászatban régóta kiemelt helyen szerepel a kék és a zöld minden árnyalata. A 2010-es években jött be a lila, a barna és a narancssárga a korábbiak mellé, a 2020-as években pedig a letisztult arany-fehér-fekete éli aranykorát.

A színeknek tudatalatti hatásuk van, amit érdemes kihasználni a tervezés során. A piros bár rendkívül aktivizáló, fogászati környezetben a vér, fájdalom asszociáció miatt nem ajánlott, nem is használják túl sokan szerencsére. Ideális esetben a célközönség ízlése határozza meg a weboldal kinézetét, nem pedig a praxismenedzser vagy rendelőtulajdonos kívánságai teljesülnek. 

A weboldal elrendezésében a 3D hatást és a parallax animációkat  látni sok helyen, ezek is dinamikusabbá teszik a honlapot. 

Petrekovits Marci javaslata szerint érdemes megtalálnunk a középutat ebben is. Az arculatban megjelenő elemek és színek köszönjenek vissza a honlapon. Egy jó szakember javaslatai alapján pedig tudunk tartós, időtálló megoldást készíteni. 

 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Beszélgetés Rátonyi József fogtechnikus mesterrel

Rátonyi József fogtechnikus mester az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt.

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Milyen képanyagot készíts a bloghoz?

Hogyan tudod ezt otthonról, akár laptop nélkül kivitelezni úgy, hogy az esztétikus legyen? Petrekovits Márton (Marci), az utolsó reneszánsz marketingesek egyike a tegnapi blogolási témánkat folytatja. Sok-sok KÖNNYEN és GYORSAN használható tipp a videóban!Máskor is...

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.

Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások

Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket