Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért. Közel egy év után virtuális asztalunkhoz ülnek a fogászati turizmus vezető személyei, hogy egy kötetlen panelbeszélgetés keretein belül tisztább képet kaphassunk a szektor helyzetéről.
Mi lesz veled, fogászati turizmus?
Meghívott vendégeink:
 
▪ Dr. Dr. Kámán Attila igazgató főorvos, Implantcenter Fogászat és Szájsebészet, a Vezető Magyar Fogászati Rendelők Egyesület elnöke
▪ Szakonyi Gábor, VitalEurope társtulajdonosa, a Vezető Magyar Fogászati Rendelők Egyesület alelnöke
▪ Dr. Szendrei Balázs, az Orion Dental alapítója, konzerváló fogászat és fogpóltástan szakorvos
 
A DentOwl Talk házigazdái:
▪ Dr. Radánovics-Nagy Dániel
▪ Dr. Mekis Miklós
▪ Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.

Ilyen volt 2024! Évértékelő

A 2024-es évem - tőlem szokatlan módon - rengeteg változással, változtatással telt. Nyitottunk képzési központot, felbomlottak évek óta tartó együttműködések, tanítottam sokat és ősszel ellátogattam a világ másik felére is.A 2023-as évzárómat azzal zártam, ahogy...

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...