Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

A minap azzal keresett meg az egyik ügyfelem, hogy a páciensek nem találnak oda a rendelőbe: többen jelezték, hogy a GPS nem jó helyre vezeti őket és kóvályogniuk kell az utcák között, mire odatalálnak.

A fenti történet nem egyedi, adódhat programozási vagy szoftverfrissítéssel hibából, sőt, akár a konkurencia is arrébb húzhatja a céged jelölőjét a Google-ben. De aggodalomra nincs ok, mert miután ez kiderült, gyorsan orvosolni lehet a problémát – még akkor is, ha nem vagy hozzáadva a Google Cégem fiókhoz.

 

Milyen lépéseken haladj végig, ha te is ezzel szembesültél?

(1) Írd be a rendelő nevét a keresőbe.
(2) Jobb oldalon kidobja a Google cégem fiók adatait. Itt görgess le a legaljáig, amíg megtalálod a Visszajelzés feliratot.
(3) Válaszd a név vagy más részletek módosítása opciót.
(4) Menj a térkép részhez, majd: A térképen megjelölt hely szerkesztése.
(5) Húzd a térképen oda, ahol lennie kellene!
(6) Mentsd el!
(7) Küldés ikonra kattints a jobb alsó sarokban.
 
Tádááám! 💫 Néhány napon belül visszajelez neked a rendszer! ✨

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.