Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

A minap azzal keresett meg az egyik ügyfelem, hogy a páciensek nem találnak oda a rendelőbe: többen jelezték, hogy a GPS nem jó helyre vezeti őket és kóvályogniuk kell az utcák között, mire odatalálnak.

A fenti történet nem egyedi, adódhat programozási vagy szoftverfrissítéssel hibából, sőt, akár a konkurencia is arrébb húzhatja a céged jelölőjét a Google-ben. De aggodalomra nincs ok, mert miután ez kiderült, gyorsan orvosolni lehet a problémát – még akkor is, ha nem vagy hozzáadva a Google Cégem fiókhoz.

 

Milyen lépéseken haladj végig, ha te is ezzel szembesültél?

(1) Írd be a rendelő nevét a keresőbe.
(2) Jobb oldalon kidobja a Google cégem fiók adatait. Itt görgess le a legaljáig, amíg megtalálod a Visszajelzés feliratot.
(3) Válaszd a név vagy más részletek módosítása opciót.
(4) Menj a térkép részhez, majd: A térképen megjelölt hely szerkesztése.
(5) Húzd a térképen oda, ahol lennie kellene!
(6) Mentsd el!
(7) Küldés ikonra kattints a jobb alsó sarokban.
 
Tádááám! 💫 Néhány napon belül visszajelez neked a rendszer! ✨

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Újabb krízisközpontban járt a Dental Meetup csapata!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy Mester Emese vezetésével múlt pénteken újabb szájhigiéniás tanácsadásban részesültek a leginkább rászoruló gyerekek és felnőttek!

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Mutasd a fogad, megmondom, ki vagy! Igazságügyi fogorvosszakértők

Az igazságügyi fogorvostan a szakma végtelenül izgalmas határterülete, melynek módszerei rutinszerűen alkalmazott részét képezik az igazságügyi személyazonosítás tárházának – akár ha bűnfelderítésre, harapásnyomok vizsgálatára, akár ha katasztrófák és halálos tömegszerencsétlenségek áldozatainak identifikálására gondolunk.

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...