Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

A minap azzal keresett meg az egyik ügyfelem, hogy a páciensek nem találnak oda a rendelőbe: többen jelezték, hogy a GPS nem jó helyre vezeti őket és kóvályogniuk kell az utcák között, mire odatalálnak.

A fenti történet nem egyedi, adódhat programozási vagy szoftverfrissítéssel hibából, sőt, akár a konkurencia is arrébb húzhatja a céged jelölőjét a Google-ben. De aggodalomra nincs ok, mert miután ez kiderült, gyorsan orvosolni lehet a problémát – még akkor is, ha nem vagy hozzáadva a Google Cégem fiókhoz.

 

Milyen lépéseken haladj végig, ha te is ezzel szembesültél?

(1) Írd be a rendelő nevét a keresőbe.
(2) Jobb oldalon kidobja a Google cégem fiók adatait. Itt görgess le a legaljáig, amíg megtalálod a Visszajelzés feliratot.
(3) Válaszd a név vagy más részletek módosítása opciót.
(4) Menj a térkép részhez, majd: A térképen megjelölt hely szerkesztése.
(5) Húzd a térképen oda, ahol lennie kellene!
(6) Mentsd el!
(7) Küldés ikonra kattints a jobb alsó sarokban.
 
Tádááám! 💫 Néhány napon belül visszajelez neked a rendszer! ✨

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Hirdetések a jövőből! – Ilyen a japán reklám

Tavaly volt szerencsém két hetet Japánban tölteni (szinte Dr. Póti Lászlóval egyidőben), és szó szerint nem tudtam figyelmen kívül hagyni a reklámkultúrát. Óriási beszélő videós hirdetések a házfalakon, interaktív tabletek a drogériákban és az átkelőknél… Ilyen hírverés várható nálunk is a jövőben?

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.