Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

A minap azzal keresett meg az egyik ügyfelem, hogy a páciensek nem találnak oda a rendelőbe: többen jelezték, hogy a GPS nem jó helyre vezeti őket és kóvályogniuk kell az utcák között, mire odatalálnak.

A fenti történet nem egyedi, adódhat programozási vagy szoftverfrissítéssel hibából, sőt, akár a konkurencia is arrébb húzhatja a céged jelölőjét a Google-ben. De aggodalomra nincs ok, mert miután ez kiderült, gyorsan orvosolni lehet a problémát – még akkor is, ha nem vagy hozzáadva a Google Cégem fiókhoz.

 

Milyen lépéseken haladj végig, ha te is ezzel szembesültél?

(1) Írd be a rendelő nevét a keresőbe.
(2) Jobb oldalon kidobja a Google cégem fiók adatait. Itt görgess le a legaljáig, amíg megtalálod a Visszajelzés feliratot.
(3) Válaszd a név vagy más részletek módosítása opciót.
(4) Menj a térkép részhez, majd: A térképen megjelölt hely szerkesztése.
(5) Húzd a térképen oda, ahol lennie kellene!
(6) Mentsd el!
(7) Küldés ikonra kattints a jobb alsó sarokban.
 
Tádááám! 💫 Néhány napon belül visszajelez neked a rendszer! ✨

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

Átmeneti otthonba látogatott a Dental Meetup csapata

Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott...

HOL nyiss rendelőt?

Minden második fogorvos a "gazdag kerületekben" tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért. Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen...

Hirdetések a jövőből! – Ilyen a japán reklám

Tavaly volt szerencsém két hetet Japánban tölteni (szinte Dr. Póti Lászlóval egyidőben), és szó szerint nem tudtam figyelmen kívül hagyni a reklámkultúrát. Óriási beszélő videós hirdetések a házfalakon, interaktív tabletek a drogériákban és az átkelőknél… Ilyen hírverés várható nálunk is a jövőben?

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!

Fogászati asszisztensi kompetenciák a digitális munkafolyamatokban

Meggyőződésünk ugyanis, hogy számos digitális munkafolyamatba tevékenyen involválódhatnak a fogászati asszisztensek – persze csak akkor, ha rendelkeznek a megfelelő elméleti és gyakorlati tudással; ha viszont felvértezik magukat ezzel a tudással, úgy elképesztő lépéselőnybe kerülnek a munkaerőpiacon.