Írtam egy vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati reklámtábláról. Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.

2010 előtt azzal is rengeteg embert tudtunk a rendelőbe varázsolni, ha kitettünk egy világító cégtáblát a rendelő falára. Manapság egy fokkal nagyobb kihívást jelent ez a varázslat, de a fogászati reklámtábla és cégtábla még mindig elengedhetetlen marketing eszköze a fogászati kommunikációnak. De milyen legyen pontosan? Ehhez adunk most 5 extra tippet!

1. Csak lényegre törően!

A rendelői táblán igyekezz minél rövidebben és tömörebben fogalmazni! Az utcai frontra kerülő világító táblán felesleges hosszú szlogenekkel bajlódni és a képek sem itt fognak jól mutatni. A rendelő neve, ha van, akkor szakterülete, valamint az elérhetőségek épp elegendő feldolgozandó információt adnak a sétálgatóknak.

A teljes cikket ide kattintva éred el!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...

Nem megfelelő beteganyag? Ezért ne legyél „kuponos rendelő”!

A május 1-i Dentowl Talk komment szekciójában jót mulattak a fogorvosok a "kuponos rendelő" kifejezésen. A pandémiával járó leállás rengeteg fogászatot hozott nehéz helyzetbe - pont, mint a 2008-as gazdasági válság. Hiszem, vallom és tapasztalom, hogy nem kell állandó...

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.