Írtam egy vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati reklámtábláról. Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.

2010 előtt azzal is rengeteg embert tudtunk a rendelőbe varázsolni, ha kitettünk egy világító cégtáblát a rendelő falára. Manapság egy fokkal nagyobb kihívást jelent ez a varázslat, de a fogászati reklámtábla és cégtábla még mindig elengedhetetlen marketing eszköze a fogászati kommunikációnak. De milyen legyen pontosan? Ehhez adunk most 5 extra tippet!

1. Csak lényegre törően!

A rendelői táblán igyekezz minél rövidebben és tömörebben fogalmazni! Az utcai frontra kerülő világító táblán felesleges hosszú szlogenekkel bajlódni és a képek sem itt fognak jól mutatni. A rendelő neve, ha van, akkor szakterülete, valamint az elérhetőségek épp elegendő feldolgozandó információt adnak a sétálgatóknak.

A teljes cikket ide kattintva éred el!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

I. Dental Meetup – Vendég: Dr. Volom András

A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt!

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

HOL nyiss rendelőt?

Minden második fogorvos a "gazdag kerületekben" tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért. Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen...