Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.
A Dental Menedzser podcast legújabb részében a fogászati marketing egyik alap eleméről, a fogászati SEO-ról, azaz a keresőmotorokban való lehető legjobb szereplésről beszélgettünk.
 
 
Az adás házigazdája dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya fogorvos, egészségügyi menedzser, az orvosi oldalt ketten is képviselték dr. Jurácsik Tímea fogorvos, HR szakértő, coach, valamint dr. Zsubori László fogorvos személyében. A fogászati marketing szakmai oldalán pedig én ültem.

 

Szuper volt, hogy ennyiféle nézőpont képviseltette magát!

  • Jurácsik doktornő a gyermekeitől kérdezte meg adás előtt, minek a rövidítése a SEO, és honnan kellene ismernie.
  • Zsubori doktor úr rendelőjében külső marketing szakértő van, aki sokszor hívta fel a figyelmét a SEO fontosságára, és ha nem is minden hónapban, de aktívan foglalkozik azzal, hogy blogposztokat készítsen szájsebészeti témákban. Általában a szakember fogalmazza meg, majd ő kiegészíti a szakmai részekkel.
  • Én pedig 2007 óta foglalkozom SEO optimalizálással: kulcsszókutatással, szövegírással és fogászati SEO oktatással. A ChatGPT berobbanása óta számos AI megoldást alkalmazok a rövidebb munkafolyamatokért, ilyen például a hangfelismerés, amely videóból másodpercek alatt szöveges tartalmat készít.

A forgalom 60-80% jön a jó SEO által!

Ahogy arról már sokszor írtam, az ügyfeleimmel hosszú távon dolgozom együtt, nem projektekre szerződünk. A rendszeres és tudatos SEO tartalmaknak hála az oldalra érkező forgalom jelentős része ma már organikus forrásból, azaz nem fizetett hirdetésekből érkezik, és a hasznos tartalmakra kattintók töltik el az oldalon a legtöbb időt.

A legtöbben még mindig a szöveges cikkeket olvassák, de évről évre növekszik a videós SEO tartalmak megtekintése is.

Az optimalizálásból természetesen nem maradhatnak ki a képanyagok sem, ezek főleg esztétikai kezelések, beavatkozások esetén relevánsak.

Ha szeretnél többet megtudni a fogászati marketing egyik legfontosabb eleméről, a SEO-ról, hallgasd meg az adást most!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?

3 tipp a fogászati influenszer együttműködésekhez

A celebekkel, vloggerekkel-bloggerekkel való együttműködés nem újkeletű a fogászati marketingben – hasznos kiegészítője lehet a fizetett hirdetéseknek, PR kampányoknak és új lendületet adhat a közösségi oldalaknak.

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!