Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.
A Dental Menedzser podcast legújabb részében a fogászati marketing egyik alap eleméről, a fogászati SEO-ról, azaz a keresőmotorokban való lehető legjobb szereplésről beszélgettünk.
 
 
Az adás házigazdája dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya fogorvos, egészségügyi menedzser, az orvosi oldalt ketten is képviselték dr. Jurácsik Tímea fogorvos, HR szakértő, coach, valamint dr. Zsubori László fogorvos személyében. A fogászati marketing szakmai oldalán pedig én ültem.

 

Szuper volt, hogy ennyiféle nézőpont képviseltette magát!

  • Jurácsik doktornő a gyermekeitől kérdezte meg adás előtt, minek a rövidítése a SEO, és honnan kellene ismernie.
  • Zsubori doktor úr rendelőjében külső marketing szakértő van, aki sokszor hívta fel a figyelmét a SEO fontosságára, és ha nem is minden hónapban, de aktívan foglalkozik azzal, hogy blogposztokat készítsen szájsebészeti témákban. Általában a szakember fogalmazza meg, majd ő kiegészíti a szakmai részekkel.
  • Én pedig 2007 óta foglalkozom SEO optimalizálással: kulcsszókutatással, szövegírással és fogászati SEO oktatással. A ChatGPT berobbanása óta számos AI megoldást alkalmazok a rövidebb munkafolyamatokért, ilyen például a hangfelismerés, amely videóból másodpercek alatt szöveges tartalmat készít.

A forgalom 60-80% jön a jó SEO által!

Ahogy arról már sokszor írtam, az ügyfeleimmel hosszú távon dolgozom együtt, nem projektekre szerződünk. A rendszeres és tudatos SEO tartalmaknak hála az oldalra érkező forgalom jelentős része ma már organikus forrásból, azaz nem fizetett hirdetésekből érkezik, és a hasznos tartalmakra kattintók töltik el az oldalon a legtöbb időt.

A legtöbben még mindig a szöveges cikkeket olvassák, de évről évre növekszik a videós SEO tartalmak megtekintése is.

Az optimalizálásból természetesen nem maradhatnak ki a képanyagok sem, ezek főleg esztétikai kezelések, beavatkozások esetén relevánsak.

Ha szeretnél többet megtudni a fogászati marketing egyik legfontosabb eleméről, a SEO-ról, hallgasd meg az adást most!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

ELVESZETT a rendelő a Google-ben? Google Cégem hiba javítása

Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpontban

Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak.

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...

Májusban indulunk? Re-start és infekciókontroll

DentOwl Talk INTERAKTÍV PANELBESZÉLGETÉS, melynek témája az esetleges májusi újra-indulás illetve az ezzel kapcsolatos fogászati infekciókontroll protokoll változtatás kérdései.

Fogászati videós tartalmak készítése – 3 tipp

A fogászati videós tartalmak a legkedveltebb játszótereimmé váltak az elmúlt években! Szerencsére nagyon jól teljesítenek, így összeköthetem a kellemest a hasznossal. Írtam nektek egy kisokost a Dental Menedzser oldalára, milyen videókat érdemes készíteni a Youtube-ra.