Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával. Laci és Attila szuperlatívuszokban beszélt Enikő doktornőről: fogtechnikusként elsőként az igényes, szép munkáját emelték ki, de aztán sorolták is tovább, mennyire kedves, mennyire könnyedén lehet vele együtt dolgozni, és ő is imád kertészkedni. 

Miután ezt az utolsó aduászt is bedobták, nem is volt kérdés számomra, hogy szívesen mondok igent először egy ismerkedős beszélgetésre, majd egy egész nyáron tartó közös munkára. 

Bár a doktornő 20 éve van a szakmában, még sosem volt saját weboldala. Most sem a marketing miatt akarta elkészíttetni, hanem a meglévő ügyfeleinek kedveskedik majd vele.

Ma délután, a honlap átadásakor a doktornő felhívott és hálálkodva köszönte meg Niki és az én hónapokig tartó munkánkat. Nem is emlékszem, hogy valaha tett-e ennyire figyelmes gesztust felénk valaki, nagyon jól esett.

Számomra tényleg varázserővel bírnak ezek az “apróságok”, a köszönömök a válaszemailekben.

És köszönöm ezúton is Niki profi munkáját, amit beletette a Dentique Budapest projektbe! ❤️

https://dentiquebp.hu
Webdizájn: Nagy Attila pixelfighter
Szövegírás és koncepció: Lévai Nikolett
Szakmai háttér, lektorálás, projekt felelős: Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Gyakran ismételt kérdések a fogászati marketinggel kapcsolatban

Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában. 

Beszélgetés Rátonyi József fogtechnikus mesterrel

Rátonyi József fogtechnikus mester az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt.

5 páciensszerző mentőöv fogászatoknak

Megcsappant a pácienseid száma? Jelen helyzetben kizárólag online eszközök vannak a kezedben, melyekkel hatást gyakorolhatsz a naptárad foglaltsági szintjére. Mit tegyél és mit ne?

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Ilyen volt 2024! Évértékelő

A 2024-es évem - tőlem szokatlan módon - rengeteg változással, változtatással telt. Nyitottunk képzési központot, felbomlottak évek óta tartó együttműködések, tanítottam sokat és ősszel ellátogattam a világ másik felére is.A 2023-as évzárómat azzal zártam, ahogy...

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...