Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával. Laci és Attila szuperlatívuszokban beszélt Enikő doktornőről: fogtechnikusként elsőként az igényes, szép munkáját emelték ki, de aztán sorolták is tovább, mennyire kedves, mennyire könnyedén lehet vele együtt dolgozni, és ő is imád kertészkedni. 

Miután ezt az utolsó aduászt is bedobták, nem is volt kérdés számomra, hogy szívesen mondok igent először egy ismerkedős beszélgetésre, majd egy egész nyáron tartó közös munkára. 

Bár a doktornő 20 éve van a szakmában, még sosem volt saját weboldala. Most sem a marketing miatt akarta elkészíttetni, hanem a meglévő ügyfeleinek kedveskedik majd vele.

Ma délután, a honlap átadásakor a doktornő felhívott és hálálkodva köszönte meg Niki és az én hónapokig tartó munkánkat. Nem is emlékszem, hogy valaha tett-e ennyire figyelmes gesztust felénk valaki, nagyon jól esett.

Számomra tényleg varázserővel bírnak ezek az “apróságok”, a köszönömök a válaszemailekben.

És köszönöm ezúton is Niki profi munkáját, amit beletette a Dentique Budapest projektbe! ❤️

https://dentiquebp.hu
Webdizájn: Nagy Attila pixelfighter
Szövegírás és koncepció: Lévai Nikolett
Szakmai háttér, lektorálás, projekt felelős: Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpontban

Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak.

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.