Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Így állunk 3 hónap után

🔺Nagy örömömre a Fogfeltöltés bekerült a TOP leglátogatottabb aloldalak közé. Ezt teljesen organikusan értük el, fizetett hirdetést továbbra sem használunk. Szájhagyományra építünk, amit PR-jellegű tevékenységgel bővítünk ki. 

🔺A kampányba bevontunk 2 influencert, akik a saját csatornáikon posztoltak a kezelésről. A kérdezz-felelek és az előtte-utána anyag kint marad fixen sztoriként és posztként is, így a később érkezőkhöz is eljut a híre.

🔺A kulcsszóra rákeresve továbbra is sok hirdetés jelenik meg, de minden egyéb tartalom már a miénk: elsőként a YouTube videókat dobja ki, majd az oldalra írt tartalmakat (blogposztok, aloldal). Ezután jönnek az Instagram videók, és végül a Facebook. (A Facebook nekünk a legkevésbé releváns platform, erre fordítjuk a legkevesebb energiánkat)

🔺A kapcsolódó kereséseknél fogfelépítést ajánl a Google, ez azért különbözik a fogfeltöltéstől. 

🔺Más szakmabelinél még nem láttam megjelenni. 

Fogfeltöltés SEO / Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

ELVESZETT a rendelő a Google-ben? Google Cégem hiba javítása

Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!

A Facebook oldalamon már többször találkozhattál egy konkrét eszközzel, amivel véleményeket szoktunk kérni a fogászati rendelőben. Ez a technika megkönnyíti és meggyorsítja az értékelések bekérését, és akkor is működik, ha a recepció úszik a mindennapos feladataiban....