Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Így állunk 3 hónap után

🔺Nagy örömömre a Fogfeltöltés bekerült a TOP leglátogatottabb aloldalak közé. Ezt teljesen organikusan értük el, fizetett hirdetést továbbra sem használunk. Szájhagyományra építünk, amit PR-jellegű tevékenységgel bővítünk ki. 

🔺A kampányba bevontunk 2 influencert, akik a saját csatornáikon posztoltak a kezelésről. A kérdezz-felelek és az előtte-utána anyag kint marad fixen sztoriként és posztként is, így a később érkezőkhöz is eljut a híre.

🔺A kulcsszóra rákeresve továbbra is sok hirdetés jelenik meg, de minden egyéb tartalom már a miénk: elsőként a YouTube videókat dobja ki, majd az oldalra írt tartalmakat (blogposztok, aloldal). Ezután jönnek az Instagram videók, és végül a Facebook. (A Facebook nekünk a legkevésbé releváns platform, erre fordítjuk a legkevesebb energiánkat)

🔺A kapcsolódó kereséseknél fogfelépítést ajánl a Google, ez azért különbözik a fogfeltöltéstől. 

🔺Más szakmabelinél még nem láttam megjelenni. 

Fogfeltöltés SEO / Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Fogászati reklámtábla – 5 tipp, hogy hasznos legyen

Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!

II. Dental Meetup – Vendég: Makó János ftm

Makó János az ország – és talán a világ – egyik legismertebb fogtechnikus mestere. Milyen úgy összességében a fogászat a világ különböző részein? Erre ugyanis óriási rálátással bír, tekintettel arra, hogy összeszámolni is nehéz (mi azért megtettük), hány országban járt az elmúlt években kurzust tartani. De volt még sok más téma is, az Élet nagy dolgairól.