Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️
Így állunk 3 hónap után
🔺Nagy örömömre a Fogfeltöltés bekerült a TOP leglátogatottabb aloldalak közé. Ezt teljesen organikusan értük el, fizetett hirdetést továbbra sem használunk. Szájhagyományra építünk, amit PR-jellegű tevékenységgel bővítünk ki.
🔺A kampányba bevontunk 2 influencert, akik a saját csatornáikon posztoltak a kezelésről. A kérdezz-felelek és az előtte-utána anyag kint marad fixen sztoriként és posztként is, így a később érkezőkhöz is eljut a híre.
🔺A kulcsszóra rákeresve továbbra is sok hirdetés jelenik meg, de minden egyéb tartalom már a miénk: elsőként a YouTube videókat dobja ki, majd az oldalra írt tartalmakat (blogposztok, aloldal). Ezután jönnek az Instagram videók, és végül a Facebook. (A Facebook nekünk a legkevésbé releváns platform, erre fordítjuk a legkevesebb energiánkat)
🔺A kapcsolódó kereséseknél fogfelépítést ajánl a Google, ez azért különbözik a fogfeltöltéstől.
🔺Más szakmabelinél még nem láttam megjelenni.