Tarts velem ebben a kísérletben! 2022. április 12: ELINDULTUNK

Márciusban megalkottam egy új fogászati kifejezést, amely korábban nem létezett. A FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Dr. Nagy Zsolt jelezte tavaly év végén, hogy új kezeléssel bővül a Differental Fogorvosi Rendelő szolgáltatás palettája, mégpedig az injektálós héj technikával. A fogászat egyik fő profilja a porcelán héj, így remek kiegészítése lesz az eddigi portfoliónak. Márciusra jutottunk el oda, hogy előkészítettünk minden anyagot (referenciák, előtte-utána képek, esettanulmányok, videók stb), és a termék bevezetésen gondolkozhattunk.

Hogy született a fogfeltöltés?

Szóval már rengeteg direkt héjjal és porcelán héjjal kapcsolatos SEO tartalmunk volt a Differental oldalán és social csatornáin, így fontos volt, hogy ne magunknak gyártsunk konkurenciát. Utánanéztem, hogy mások a páciensek felé hogyan kommunikálják ezt a kezelést és megdöbbenve tapasztaltam, hogy sehogy. 😀 Még azok sem, akik ilyen kurzusokat tartanak más orvosoknak.

Az alábbi gondolatmenetem volt:

  • Az injektálós héj technika szerintem ebben a formában kevésbé eladható, szimpatikus a pácienseknek. Az injekciónak nincs pozitív konnotációja a legtöbb ember fejében.
  • A szinonimákkal sem voltam előrébb, mert a fordító a fröccsöntést dobta ki, mint lehetőség, hát ez is inkább építőiparhoz kötné a kezelést, semmint fogászathoz.
  • Természetesen csináltam kulcsszókutatást mindegyik verzióra, és egyik sem hozott eredményt.

Olyan szót kerestem, ami az esztétikai kezelések iránt érdeklődőknek pozitívan és ismerősen cseng. Az ajakfeltöltés/szájfeltöltés egy régóta ismert kifejezés, és az injektálós héj technikánál is a többletről/hozzáadásról van szó. Szóval így született meg a fogfeltöltés – a csiszolásmentes héj technika.

Első lépések

Először prezentáltam az ötletemet Dr. Nagy Zsoltnak, akinek tetszett a kifejezés. Csináltam egy mini közvéleménykutatást más szakmabeliek között, nekik átmegy-e ez az új szó. Mindenki pozitívan reagált rá, szerencsére. Ha te még nem ismered a fogfeltöltés eljárást, itt olvashatsz róla bővebben!

Szóval elkészítettem az aloldalt a honlapra, amit 2023. április 12-én publikáltam. Direkt nem „olvastattam be rögtön a Google-lel”, hogy legyen bizonyítékom arra, hogy a kezdetekben senki nem optimalizált erre és nem is kaptunk rá releváns találatot a keresőben. Erről csináltam egy videós emléket: hirdetések, fordított oldalak. Semmi releváns találat nincs.

SEO teszt

A fogfeltöltés aloldalra írt szöveg SEO szemlélettel készült, de a blogposztok, a social média megjelenések, videós tartalmak stb. csak április közepén-végén fognak megjelenni rá. Nem volt eddig keresztlinkelés és hivatkozás sem az oldalon, SEO szempontból ez fontos információ.

A teszt lényege az, hogy:

  1. Mennyi idő alatt lesznek belőle oldallátogatások?
  2. Mennyi idő alatt kerül be a páciensek tudatába?
  3. Mennyi idő múlva kezdik el használni más rendelők a kifejezést?

Szóval organikusan mennyi idő alatt tudunk felfuttatni egy új fogászati kifejezést. Remélem, a közeljövőben már beszámolhatok jó eredményekről! Drukkoljatok!

Update: Egy héttel (2022. április 18.) később már megjelenik a kifejezés a keresőben, a nyitó oldalról hivatkozza be a Google. 

Szakmai SEO teszt - Fogfeltöltés / Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások

Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket

Külföldi tulajdonú fogorvosi rendelők helyzete

Mi történt a covid első és második hullámában a külföldi magyar tulajdonú rendelőkkel? Van-e vagy lesz-e hatással a magyar piacra a kiutazni nem tudó orvosok munkakeresése?

Beszélgetés Rátonyi József fogtechnikus mesterrel

Rátonyi József fogtechnikus mester az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt.

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?

3 tipp a fogászati influenszer együttműködésekhez

A celebekkel, vloggerekkel-bloggerekkel való együttműködés nem újkeletű a fogászati marketingben – hasznos kiegészítője lehet a fizetett hirdetéseknek, PR kampányoknak és új lendületet adhat a közösségi oldalaknak.