Tarts velem ebben a kísérletben! 2022. április 12: ELINDULTUNK

Márciusban megalkottam egy új fogászati kifejezést, amely korábban nem létezett. A FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Dr. Nagy Zsolt jelezte tavaly év végén, hogy új kezeléssel bővül a Differental Fogorvosi Rendelő szolgáltatás palettája, mégpedig az injektálós héj technikával. A fogászat egyik fő profilja a porcelán héj, így remek kiegészítése lesz az eddigi portfoliónak. Márciusra jutottunk el oda, hogy előkészítettünk minden anyagot (referenciák, előtte-utána képek, esettanulmányok, videók stb), és a termék bevezetésen gondolkozhattunk.

Hogy született a fogfeltöltés?

Szóval már rengeteg direkt héjjal és porcelán héjjal kapcsolatos SEO tartalmunk volt a Differental oldalán és social csatornáin, így fontos volt, hogy ne magunknak gyártsunk konkurenciát. Utánanéztem, hogy mások a páciensek felé hogyan kommunikálják ezt a kezelést és megdöbbenve tapasztaltam, hogy sehogy. 😀 Még azok sem, akik ilyen kurzusokat tartanak más orvosoknak.

Az alábbi gondolatmenetem volt:

  • Az injektálós héj technika szerintem ebben a formában kevésbé eladható, szimpatikus a pácienseknek. Az injekciónak nincs pozitív konnotációja a legtöbb ember fejében.
  • A szinonimákkal sem voltam előrébb, mert a fordító a fröccsöntést dobta ki, mint lehetőség, hát ez is inkább építőiparhoz kötné a kezelést, semmint fogászathoz.
  • Természetesen csináltam kulcsszókutatást mindegyik verzióra, és egyik sem hozott eredményt.

Olyan szót kerestem, ami az esztétikai kezelések iránt érdeklődőknek pozitívan és ismerősen cseng. Az ajakfeltöltés/szájfeltöltés egy régóta ismert kifejezés, és az injektálós héj technikánál is a többletről/hozzáadásról van szó. Szóval így született meg a fogfeltöltés – a csiszolásmentes héj technika.

Első lépések

Először prezentáltam az ötletemet Dr. Nagy Zsoltnak, akinek tetszett a kifejezés. Csináltam egy mini közvéleménykutatást más szakmabeliek között, nekik átmegy-e ez az új szó. Mindenki pozitívan reagált rá, szerencsére. Ha te még nem ismered a fogfeltöltés eljárást, itt olvashatsz róla bővebben!

Szóval elkészítettem az aloldalt a honlapra, amit 2023. április 12-én publikáltam. Direkt nem „olvastattam be rögtön a Google-lel”, hogy legyen bizonyítékom arra, hogy a kezdetekben senki nem optimalizált erre és nem is kaptunk rá releváns találatot a keresőben. Erről csináltam egy videós emléket: hirdetések, fordított oldalak. Semmi releváns találat nincs.

SEO teszt

A fogfeltöltés aloldalra írt szöveg SEO szemlélettel készült, de a blogposztok, a social média megjelenések, videós tartalmak stb. csak április közepén-végén fognak megjelenni rá. Nem volt eddig keresztlinkelés és hivatkozás sem az oldalon, SEO szempontból ez fontos információ.

A teszt lényege az, hogy:

  1. Mennyi idő alatt lesznek belőle oldallátogatások?
  2. Mennyi idő alatt kerül be a páciensek tudatába?
  3. Mennyi idő múlva kezdik el használni más rendelők a kifejezést?

Szóval organikusan mennyi idő alatt tudunk felfuttatni egy új fogászati kifejezést. Remélem, a közeljövőben már beszámolhatok jó eredményekről! Drukkoljatok!

Update: Egy héttel (2022. április 18.) később már megjelenik a kifejezés a keresőben, a nyitó oldalról hivatkozza be a Google. 

Szakmai SEO teszt - Fogfeltöltés / Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Mutasd a fogad, megmondom, ki vagy! Igazságügyi fogorvosszakértők

Az igazságügyi fogorvostan a szakma végtelenül izgalmas határterülete, melynek módszerei rutinszerűen alkalmazott részét képezik az igazságügyi személyazonosítás tárházának – akár ha bűnfelderítésre, harapásnyomok vizsgálatára, akár ha katasztrófák és halálos tömegszerencsétlenségek áldozatainak identifikálására gondolunk.

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpont anyaotthonaiban

Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.