Tarts velem ebben a kísérletben! 2022. április 12: ELINDULTUNK

Márciusban megalkottam egy új fogászati kifejezést, amely korábban nem létezett. A FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Dr. Nagy Zsolt jelezte tavaly év végén, hogy új kezeléssel bővül a Differental Fogorvosi Rendelő szolgáltatás palettája, mégpedig az injektálós héj technikával. A fogászat egyik fő profilja a porcelán héj, így remek kiegészítése lesz az eddigi portfoliónak. Márciusra jutottunk el oda, hogy előkészítettünk minden anyagot (referenciák, előtte-utána képek, esettanulmányok, videók stb), és a termék bevezetésen gondolkozhattunk.

Hogy született a fogfeltöltés?

Szóval már rengeteg direkt héjjal és porcelán héjjal kapcsolatos SEO tartalmunk volt a Differental oldalán és social csatornáin, így fontos volt, hogy ne magunknak gyártsunk konkurenciát. Utánanéztem, hogy mások a páciensek felé hogyan kommunikálják ezt a kezelést és megdöbbenve tapasztaltam, hogy sehogy. 😀 Még azok sem, akik ilyen kurzusokat tartanak más orvosoknak.

Az alábbi gondolatmenetem volt:

  • Az injektálós héj technika szerintem ebben a formában kevésbé eladható, szimpatikus a pácienseknek. Az injekciónak nincs pozitív konnotációja a legtöbb ember fejében.
  • A szinonimákkal sem voltam előrébb, mert a fordító a fröccsöntést dobta ki, mint lehetőség, hát ez is inkább építőiparhoz kötné a kezelést, semmint fogászathoz.
  • Természetesen csináltam kulcsszókutatást mindegyik verzióra, és egyik sem hozott eredményt.

Olyan szót kerestem, ami az esztétikai kezelések iránt érdeklődőknek pozitívan és ismerősen cseng. Az ajakfeltöltés/szájfeltöltés egy régóta ismert kifejezés, és az injektálós héj technikánál is a többletről/hozzáadásról van szó. Szóval így született meg a fogfeltöltés – a csiszolásmentes héj technika.

Első lépések

Először prezentáltam az ötletemet Dr. Nagy Zsoltnak, akinek tetszett a kifejezés. Csináltam egy mini közvéleménykutatást más szakmabeliek között, nekik átmegy-e ez az új szó. Mindenki pozitívan reagált rá, szerencsére. Ha te még nem ismered a fogfeltöltés eljárást, itt olvashatsz róla bővebben!

Szóval elkészítettem az aloldalt a honlapra, amit 2023. április 12-én publikáltam. Direkt nem „olvastattam be rögtön a Google-lel”, hogy legyen bizonyítékom arra, hogy a kezdetekben senki nem optimalizált erre és nem is kaptunk rá releváns találatot a keresőben. Erről csináltam egy videós emléket: hirdetések, fordított oldalak. Semmi releváns találat nincs.

SEO teszt

A fogfeltöltés aloldalra írt szöveg SEO szemlélettel készült, de a blogposztok, a social média megjelenések, videós tartalmak stb. csak április közepén-végén fognak megjelenni rá. Nem volt eddig keresztlinkelés és hivatkozás sem az oldalon, SEO szempontból ez fontos információ.

A teszt lényege az, hogy:

  1. Mennyi idő alatt lesznek belőle oldallátogatások?
  2. Mennyi idő alatt kerül be a páciensek tudatába?
  3. Mennyi idő múlva kezdik el használni más rendelők a kifejezést?

Szóval organikusan mennyi idő alatt tudunk felfuttatni egy új fogászati kifejezést. Remélem, a közeljövőben már beszámolhatok jó eredményekről! Drukkoljatok!

Update: Egy héttel (2022. április 18.) később már megjelenik a kifejezés a keresőben, a nyitó oldalról hivatkozza be a Google. 

Szakmai SEO teszt - Fogfeltöltés / Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Gyakran ismételt kérdések a fogászati marketinggel kapcsolatban

Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában. 

Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások

Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!

Értékesítés az IDS-en

Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt. Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de...