Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Ezúttal az SOS Krízisalapítvány három fővárosi anyaotthonára esett a választásunk, a IV., XIV. és XVI. kerületben. Az intézményekkel való egyeztetésből és háttérmunkából újfent oroszlánrészt vállalt a Tudatos Szájápolás megálmodója, Emese Mester, aki természetesen tevékenyen is kivette a részét a fogászati prevenciós részből a XVI. kerületben. A IV. kerületben Dr. Szabó Dániel mesélt a szájápolásról a kicsiknek és nagyoknak, míg a XIV. kerületbe pedig Dr. Radánovics-Nagy Dániel és Radánovics-Deáki Dóra látogatott el.

Egy cseppnyi figyelem

Abban bízunk, hogy a családok átmeneti otthonában élőknek sikerült egy kis mosolyt csalnunk az arcukra, hiszen sokuk számos tekintetben a kilátástalanság és krízishelyzetek olyan hálójában él, amit mi, szerencsések el sem tudunk képzelni…

Óriási hálával és köszönettel tartozunk a Dental Meetup összes résztvevőjének, és azoknak is, akik nem voltak ott, de akár magánemberként, akár cégként tettek felajánlásokat; ugyanígy a Jordan Hungary cégnek, akik ezúttal is rengeteg remek, korcsoport-specifikus termékkel támogatták az ügyet!

Ehhez két oldalról érkeztek felajánlások. Egyfelől a Dental Meetupok résztvevőitől, mely karitatív eseménysorozatot a Dr. Radánovics Dániellel  hívtunk életre. Ezek bevételei képezték az alap egyik részét, és ehhez csatlakozott a Dr. Kovácsffy Krisztina vezette Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika.

Terveink szerint a jövő évben újabb Dental Meetupokat organizálunk majd; részint hogy a hazai fogászati szektor képviselőinek egy laza, de mégis tartalmas közösségépítő-ismerkedős rendezvénysorozatot adjunk – miközben jótékonykodunk. Ha van kedvetek, csatlakozzatok! 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

Fogászati reklámtábla – 5 tipp, hogy hasznos legyen

Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Újabb krízisközpontban járt a Dental Meetup csapata!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy Mester Emese vezetésével múlt pénteken újabb szájhigiéniás tanácsadásban részesültek a leginkább rászoruló gyerekek és felnőttek!

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...