Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Ezúttal az SOS Krízisalapítvány három fővárosi anyaotthonára esett a választásunk, a IV., XIV. és XVI. kerületben. Az intézményekkel való egyeztetésből és háttérmunkából újfent oroszlánrészt vállalt a Tudatos Szájápolás megálmodója, Emese Mester, aki természetesen tevékenyen is kivette a részét a fogászati prevenciós részből a XVI. kerületben. A IV. kerületben Dr. Szabó Dániel mesélt a szájápolásról a kicsiknek és nagyoknak, míg a XIV. kerületbe pedig Dr. Radánovics-Nagy Dániel és Radánovics-Deáki Dóra látogatott el.

Egy cseppnyi figyelem

Abban bízunk, hogy a családok átmeneti otthonában élőknek sikerült egy kis mosolyt csalnunk az arcukra, hiszen sokuk számos tekintetben a kilátástalanság és krízishelyzetek olyan hálójában él, amit mi, szerencsések el sem tudunk képzelni…

Óriási hálával és köszönettel tartozunk a Dental Meetup összes résztvevőjének, és azoknak is, akik nem voltak ott, de akár magánemberként, akár cégként tettek felajánlásokat; ugyanígy a Jordan Hungary cégnek, akik ezúttal is rengeteg remek, korcsoport-specifikus termékkel támogatták az ügyet!

Ehhez két oldalról érkeztek felajánlások. Egyfelől a Dental Meetupok résztvevőitől, mely karitatív eseménysorozatot a Dr. Radánovics Dániellel  hívtunk életre. Ezek bevételei képezték az alap egyik részét, és ehhez csatlakozott a Dr. Kovácsffy Krisztina vezette Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika.

Terveink szerint a jövő évben újabb Dental Meetupokat organizálunk majd; részint hogy a hazai fogászati szektor képviselőinek egy laza, de mégis tartalmas közösségépítő-ismerkedős rendezvénysorozatot adjunk – miközben jótékonykodunk. Ha van kedvetek, csatlakozzatok! 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.