Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Ezúttal az SOS Krízisalapítvány három fővárosi anyaotthonára esett a választásunk, a IV., XIV. és XVI. kerületben. Az intézményekkel való egyeztetésből és háttérmunkából újfent oroszlánrészt vállalt a Tudatos Szájápolás megálmodója, Emese Mester, aki természetesen tevékenyen is kivette a részét a fogászati prevenciós részből a XVI. kerületben. A IV. kerületben Dr. Szabó Dániel mesélt a szájápolásról a kicsiknek és nagyoknak, míg a XIV. kerületbe pedig Dr. Radánovics-Nagy Dániel és Radánovics-Deáki Dóra látogatott el.

Egy cseppnyi figyelem

Abban bízunk, hogy a családok átmeneti otthonában élőknek sikerült egy kis mosolyt csalnunk az arcukra, hiszen sokuk számos tekintetben a kilátástalanság és krízishelyzetek olyan hálójában él, amit mi, szerencsések el sem tudunk képzelni…

Óriási hálával és köszönettel tartozunk a Dental Meetup összes résztvevőjének, és azoknak is, akik nem voltak ott, de akár magánemberként, akár cégként tettek felajánlásokat; ugyanígy a Jordan Hungary cégnek, akik ezúttal is rengeteg remek, korcsoport-specifikus termékkel támogatták az ügyet!

Ehhez két oldalról érkeztek felajánlások. Egyfelől a Dental Meetupok résztvevőitől, mely karitatív eseménysorozatot a Dr. Radánovics Dániellel  hívtunk életre. Ezek bevételei képezték az alap egyik részét, és ehhez csatlakozott a Dr. Kovácsffy Krisztina vezette Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika.

Terveink szerint a jövő évben újabb Dental Meetupokat organizálunk majd; részint hogy a hazai fogászati szektor képviselőinek egy laza, de mégis tartalmas közösségépítő-ismerkedős rendezvénysorozatot adjunk – miközben jótékonykodunk. Ha van kedvetek, csatlakozzatok! 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpontban

Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak.

5 páciensszerző mentőöv fogászatoknak

Megcsappant a pácienseid száma? Jelen helyzetben kizárólag online eszközök vannak a kezedben, melyekkel hatást gyakorolhatsz a naptárad foglaltsági szintjére. Mit tegyél és mit ne?

Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?

Júniusban új együttműködést kezdtünk egy frissen induló ügyféllel: főként PPC kampányokban kérte a segítségem, azaz a Facebook és Google hirdetések tervezésében és kivitelezésében. Ám már a kampányindítás előtt problémába ütköztünk: le volt tiltva a hirdetési fiókja. Tanulságos kálvária-megosztás kezdődik.

Értékesítés az IDS-en

Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt. Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de...

Átmeneti otthonba látogatott a Dental Meetup csapata

Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott...

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...