DentOwl Talk INTERAKTÍV PANELBESZÉLGETÉS, melynek témája az esetleges májusi újra-indulás illetve az ezzel kapcsolatos fogászati infekciókontroll protokoll változtatás kérdései.

Májusban indulunk? Re-start és infekciókontroll

Három szereplőt fogunk megszólítani

1. Egy állami NEAK-ellátásban tevékenykedő Kollégát: Dr. Gurzó Mária
2. Egy magánszektorban tevékenykedő, többszékes rendelőt üzemeltető Kollégát: Dr. Volom András
3. Egy magánszektorban tevékenykedő, egyszékes praxisban dolgozó Kollégát
 
A témafelvetések az alábbiak:
  • Egyre több forrásból hallani a májusi újra-nyitásról. Reális-e ez? Biztonságos-e ez? Egyáltalán ki mondja meg, mikor van vége a pandémiának?
  • Mostantól a fogászati ellátás szerves része lesz a „szkafanderbe” öltözött egészségügyi személyzet vagy ez csak a pandémia idejére szól?
  • Van-e hivatalos ajánlás vagy protokoll az infekciókontrollal kapcsolatban? Kik tettek javaslatokat erre „civilként” (Volom András, Gurzó Mária, Laborfalvi László, Horváth Zsombor, stb.) és hivatalos szervként (MOK, MFE)?
  • Az újfajta védekezés költsége nagyságrendileg mennyibe kerül egy beteg esetén és ez a plusz költség az orvost vagy a pácienst terheli? (Árképzés kérdése.)

Betegellátás NEAK rendelőkben

  • Az újfajta védekezés költsége a NEAK rendelőkben: hogyan lehet majd ezt kigazdálkodni?
  • Bár az állami rendelőkben is időpontra dolgoznak, mégis „divat” volt a rendelőbe beesni időpont nélkül fájó foggal. Ez a fajta akut ellátás szabályozható, esetleg előre bejelentkezéshez köthető?
  • Betegberendelési protokoll kérdése egy- és többszékes rendelőkben: ha 60-90 perc hatásidővel számolunk egy szék esetén, ez forgórendszerben megoldható, de mi lesz az egy széken üzemelő rendelőkkel? Rövidíthető-e ez az idő a légtisztítók vagy állandó szellőztetés segítségével?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

II. Dental Meetup – Vendég: Makó János ftm

Makó János az ország – és talán a világ – egyik legismertebb fogtechnikus mestere. Milyen úgy összességében a fogászat a világ különböző részein? Erre ugyanis óriási rálátással bír, tekintettel arra, hogy összeszámolni is nehéz (mi azért megtettük), hány országban járt az elmúlt években kurzust tartani. De volt még sok más téma is, az Élet nagy dolgairól.

3 tipp a fogászati influenszer együttműködésekhez

A celebekkel, vloggerekkel-bloggerekkel való együttműködés nem újkeletű a fogászati marketingben – hasznos kiegészítője lehet a fizetett hirdetéseknek, PR kampányoknak és új lendületet adhat a közösségi oldalaknak.