Korábban már írtam arról, milyen fontos a jól megírt hirdetésszöveg, és hogyan tudod a munkavállalók számára is vonzóvá tenni a felhívásodat. Ha erről lemaradtál, és érdekel, ide kattintva éred el. Ebben a cikkben a “hova érdemes kitenni ezt a jól megírt szöveget” kérdésre adok választ. 

Májusban orvost kerestünk az egyik rendelőbe. Először a saját ismertségi körünkben kérdeztünk körbe, majd szétnéztünk a LinkedIn felületén is, hiszen ott be lehet jelölni, ha valaki munkát keres. Itthon is egyre több fogorvos használja, de a környező országokban (pl. Romániában) és Nyugaton még népszerűbb ez a platform. Én mindenképpen javaslom az aktív jelenlétet itt is.

Mire jó még egy szakmai profil?

Miután a szóbeszéd nem volt elegendő a tökéletes csapattag megtalálására, kiraktunk egy bejegyzést az orvostulajdonosok közösségi oldalaira: az Instagramra, a Facebookra és LinkedIn-re. Ezeket a szakmai oldalakat közel egy éve építjük, főként esettanulmányokat, rendezvénymegjelenéseket és előadói meghívókat posztoltunk eddig. Tehát nem privát oldalakról van szó, ez fontos.

Tudatosan nem használtunk hirdetést, szerettünk volna olyanokhoz elérni, akik már ismernek minket, a rendelőt, az értékeinket!

Számomra is meglepő eredmény született: a legígéretesebb jelöltek mind hivatkoztak a közösségi oldalakra! Akadt, aki csak második találkozásra adta be az önéletrajzát (ezt a löketet köszönjük a DentalAprónak!), de elsőre is megakadt a szeme a felhíváson. Minden interjún résztvevő jelezte, hogy korábban valamilyen aktivitás miatt követte be az orvos szakmai oldalát (pl. részt vett egy előadásán), és nem volt ismeretlen számára a rendelő.

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Építsd a szakmai jelenléted!

Ha nagyon szakmai akarnék lenni, akkor az employer brandingre hivatkoznék, hogy milyen fontos vonzóvá tenni a munkahelyet, ahova embert keresünk. Itt szakmai vonalon történt meg mindez: a jó reputáció, a publikációk megtették mindezt!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga. 🙂

 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

I. Dental Meetup – Vendég: Dr. Volom András

A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt!

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Gyakran ismételt kérdések a fogászati marketinggel kapcsolatban

Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában. 

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...