Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Így állunk 3 hónap után

🔺Nagy örömömre a Fogfeltöltés bekerült a TOP leglátogatottabb aloldalak közé. Ezt teljesen organikusan értük el, fizetett hirdetést továbbra sem használunk. Szájhagyományra építünk, amit PR-jellegű tevékenységgel bővítünk ki. 

🔺A kampányba bevontunk 2 influencert, akik a saját csatornáikon posztoltak a kezelésről. A kérdezz-felelek és az előtte-utána anyag kint marad fixen sztoriként és posztként is, így a később érkezőkhöz is eljut a híre.

🔺A kulcsszóra rákeresve továbbra is sok hirdetés jelenik meg, de minden egyéb tartalom már a miénk: elsőként a YouTube videókat dobja ki, majd az oldalra írt tartalmakat (blogposztok, aloldal). Ezután jönnek az Instagram videók, és végül a Facebook. (A Facebook nekünk a legkevésbé releváns platform, erre fordítjuk a legkevesebb energiánkat)

🔺A kapcsolódó kereséseknél fogfelépítést ajánl a Google, ez azért különbözik a fogfeltöltéstől. 

🔺Más szakmabelinél még nem láttam megjelenni. 

Fogfeltöltés SEO / Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Májusban indulunk? Re-start és infekciókontroll

DentOwl Talk INTERAKTÍV PANELBESZÉLGETÉS, melynek témája az esetleges májusi újra-indulás illetve az ezzel kapcsolatos fogászati infekciókontroll protokoll változtatás kérdései.

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.

Nem megfelelő beteganyag? Ezért ne legyél „kuponos rendelő”!

A május 1-i Dentowl Talk komment szekciójában jót mulattak a fogorvosok a "kuponos rendelő" kifejezésen. A pandémiával járó leállás rengeteg fogászatot hozott nehéz helyzetbe - pont, mint a 2008-as gazdasági válság. Hiszem, vallom és tapasztalom, hogy nem kell állandó...

Külföldi tulajdonú fogorvosi rendelők helyzete

Mi történt a covid első és második hullámában a külföldi magyar tulajdonú rendelőkkel? Van-e vagy lesz-e hatással a magyar piacra a kiutazni nem tudó orvosok munkakeresése?

Dr. AI rendel! Mesterséges intelligencia a fogorvosi rendelőben

A most diplomázó orvosok számára pont annyira természetes a ChatGPT-n keresztül orvosi témákról beszélgetni, mint a Google-ben keresni. A változás már elkezdődött, rajtunk áll, mihez kezdünk vele.

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.