A DentOwl Talk következő vendége Dr. Varga Endre és Késmárki László tech guru lesz a dicomLAB-tól. A fogászati vállalkozást idén a 2. legnagyobb potenciálú magyar startupnak választották.

Dr. Varga Endre és Késmárki László. A legmenőbb fogászati startup

Dr. Varga Endre már a szegedi egyetemi évei alatt foglalkozott a digitális technológiák és az orvostudomány kapcsolatával, első értekezését az implantációs pótlások végeselemes analíziséből írta.

A digitális fogászatban rejlő tudományos, szakmai és üzleti lehetőségek szimbiózisára egy másfél éves svájci PhD fellowship világított rá. Ezután a klinikai munka, a szakképzés és PhD védés mellett megalapította a dicomLAB-et, melyhez egy üzleti angyal befektető is társult. 2012 óta mind szakmai mind céges fókuszában a számítógépes műtéti tervezés és a páciens specifikus megoldások vannak.

Késmárki László (Goro) egy igazi startup tech rocksztár. Társalapítója volt az NNG-nek (iGO navigáció), ami egy 1000 fős világcéggé vált az ő technológiai vezetése alatt. 2019-ben csatlakozott a dicomLAB-hez, hogy a stratégiai, technológiai és navigációs tudását egy új térképen, az emberi csontvázon kamatoztassa tovább. Újító típus és az a fajta ember, aki imádja és keresi a lehetetlennek tűnő kihívásokat. Endivel egy nagyon előremutató párost alkotnak akikben megvan a mai fogászat digitális revolúciójához szükséges szakmai, technológiai és üzleti tudás egyaránt.

A dicomLAB számos hazai és nemzetközi elismerésben részesült:

  • 2018-ban az év „scale-up startup” döntőse volt,
  • 2019-ben az év alapítója,
  • 2021-ben pedig a top 15 legnagyobb potenciálú magyar startup lista második helyezettje.

A cég jelenleg 12 országban van jelen és eddig több, mint 20.000 beavatkozás valósult meg a rendszerrel. Endre számos hazai és nemzetközi publikáció és tankönyvfejezet szerzője, rendszeres előadó egyetemeken és szakmai fórumokon egyaránt. A Magyar Implantológiai Társaság vezetőségi tagja.

A DentOwl Talk házigazdái:

  • Dr. Radánovics-Nagy Dániel
  • Dr. Mekis Miklós
  • Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció
  • Dr. Kovács Zoltán

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!

Értékesítés az IDS-en

Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt. Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de...

PPC Pro Meetup x OTP

Meséltem már nektek, hogy tavasszal csatlakoztam Bay Áronhoz a PPC Pro Meetup szervezésében?

II. Dental Meetup – Vendég: Makó János ftm

Makó János az ország – és talán a világ – egyik legismertebb fogtechnikus mestere. Milyen úgy összességében a fogászat a világ különböző részein? Erre ugyanis óriási rálátással bír, tekintettel arra, hogy összeszámolni is nehéz (mi azért megtettük), hány országban járt az elmúlt években kurzust tartani. De volt még sok más téma is, az Élet nagy dolgairól.

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.