A DentOwl Talk következő vendége Dr. Varga Endre és Késmárki László tech guru lesz a dicomLAB-tól. A fogászati vállalkozást idén a 2. legnagyobb potenciálú magyar startupnak választották.

Dr. Varga Endre és Késmárki László. A legmenőbb fogászati startup

Dr. Varga Endre már a szegedi egyetemi évei alatt foglalkozott a digitális technológiák és az orvostudomány kapcsolatával, első értekezését az implantációs pótlások végeselemes analíziséből írta.

A digitális fogászatban rejlő tudományos, szakmai és üzleti lehetőségek szimbiózisára egy másfél éves svájci PhD fellowship világított rá. Ezután a klinikai munka, a szakképzés és PhD védés mellett megalapította a dicomLAB-et, melyhez egy üzleti angyal befektető is társult. 2012 óta mind szakmai mind céges fókuszában a számítógépes műtéti tervezés és a páciens specifikus megoldások vannak.

Késmárki László (Goro) egy igazi startup tech rocksztár. Társalapítója volt az NNG-nek (iGO navigáció), ami egy 1000 fős világcéggé vált az ő technológiai vezetése alatt. 2019-ben csatlakozott a dicomLAB-hez, hogy a stratégiai, technológiai és navigációs tudását egy új térképen, az emberi csontvázon kamatoztassa tovább. Újító típus és az a fajta ember, aki imádja és keresi a lehetetlennek tűnő kihívásokat. Endivel egy nagyon előremutató párost alkotnak akikben megvan a mai fogászat digitális revolúciójához szükséges szakmai, technológiai és üzleti tudás egyaránt.

A dicomLAB számos hazai és nemzetközi elismerésben részesült:

  • 2018-ban az év „scale-up startup” döntőse volt,
  • 2019-ben az év alapítója,
  • 2021-ben pedig a top 15 legnagyobb potenciálú magyar startup lista második helyezettje.

A cég jelenleg 12 országban van jelen és eddig több, mint 20.000 beavatkozás valósult meg a rendszerrel. Endre számos hazai és nemzetközi publikáció és tankönyvfejezet szerzője, rendszeres előadó egyetemeken és szakmai fórumokon egyaránt. A Magyar Implantológiai Társaság vezetőségi tagja.

A DentOwl Talk házigazdái:

  • Dr. Radánovics-Nagy Dániel
  • Dr. Mekis Miklós
  • Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció
  • Dr. Kovács Zoltán

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Mutasd a fogad, megmondom, ki vagy! Igazságügyi fogorvosszakértők

Az igazságügyi fogorvostan a szakma végtelenül izgalmas határterülete, melynek módszerei rutinszerűen alkalmazott részét képezik az igazságügyi személyazonosítás tárházának – akár ha bűnfelderítésre, harapásnyomok vizsgálatára, akár ha katasztrófák és halálos tömegszerencsétlenségek áldozatainak identifikálására gondolunk.

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.

3 tipp a fogászati influenszer együttműködésekhez

A celebekkel, vloggerekkel-bloggerekkel való együttműködés nem újkeletű a fogászati marketingben – hasznos kiegészítője lehet a fizetett hirdetéseknek, PR kampányoknak és új lendületet adhat a közösségi oldalaknak.

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!