Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Az egyik rendelő, akivel együtt dolgozom, átlagosan havi 2500 megtekintést ér el a Google Cégem fiókjában – mindenféle hirdetés nélkül. A fiókot tavasszal vettem át, akkor kezdtem kibővíteni az alapadatokat plusz információkkal.

A keresések 85%-a felfedezésként történik: a felhasználók bizonyos kulcsszavakra rákeresve vagy a környéken virtuálisan nézelődve bukkannak a rendelőre. A további 15% direkt keresésként történik, azaz konkrét márkanévre vagy az orvos nevére keresnek rá, illetve útbaigazítást kérnek az utazásukhoz.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs! / Fogászati kommunikáció

Mi is pontosan a Google Cégem fiók?

A Google szerint “A Google Cégem-fiók több egy egyszerű cégadatlapnál. Az ingyenes cégprofillal könnyedén teremthetsz kapcsolatot az ügyfelekkel a Google Keresésben és a Térképen.

A fiók gyakorlatilag egy mini honlap, hasonló a Facebook oldalhoz. Az alapadatok mellett feltölthetsz:

  • külső- és belső fotókat a helyszínről, 
  • írhatsz bejegyzést, 
  • közzétehetsz aktuális ajánlatot. 
  • Részletesen szerepeltetheted a szolgáltatásaidat árlistával együtt. 
  • A felhasználók megoszthatják a véleményüket a rendelőben kapott kezelésről. 

Fiókot csak valós, fizikai helyszínnel rendelkező vállalkozások hozhatnak létre. A rendszer további tippekkel, javaslatokkal lát el, hogyan hozhatod ki a legtöbbet a fiókodból.

Hogyan hozz létre Google Cégem fiókot? 

  1. Látogass el a https://business.google.com oldalra. 
  2. Jelentkezz be a rendelő emailcímével. 
  3. Kattints a vállalkozás felvitele opcióra.
  4. Írd be a kívánt adatokat.
  5. Igazold vissza a fiókodat!
Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs! / Fogászati kommunikáció

Milyen adatokat adj meg mindenképp?

Szerintem ezek az alapadatok nagyon fontosak a hatékony működéshez: 

  • Honlap
  • Kategória
  • Nyitva tartás
  • Telefonszám
  • Értékelések/Vélemények
  • Fotók

5 tipp a hatékonyabb Google Cégem fiókhoz

  1. Minél több képet töltesz fel a rendszerbe, annál jobb eredményt tudsz elérni. A rendelői képek mellett a fogorvosokról is érdemes közzétenned fotókat. 
  1. A pandémia alatt kiemelten fontos a biztonság kommunikálása a páciensek felé. Az Egészség és biztonság attribútumban meg tudod adni, milyen módon védekeztek a rendelőben, például fertőtlenítitek a felületeket két beteg között, kötelező a hőmérsékletmérés és a maszk. 
  1. Használd a Rendkívüli nyitva tartás opciót! Ünnepnapokon,  hosszú hétvégéken vagy a nyári szabadság alatt jelezd az ügyfeleknek az elérhetőséged vagy pont ellenkezőleg, azt is, ha zárva tartasz.
  2. Rendszeresen tegyél közzé bejegyzéseket! A Facebook oldalhoz hasonlóan, itt is ossz meg tartalmakat a felhasználókkal. A rendelőt érintő aktuális hírek mellett az esettanulmányok, ajánlatok a leghatékonyabbak.
  3. Kérj visszajelzést a pácienseidtől! A kezelés végén – személyesen vagy emailben – kérd meg a betegeket, hogy írják meg tapasztalataikat a Google Cégem fiókban, ezzel is növelne a bizalmat a márkád iránt. Nincs olyan, hogy túl sok vélemény!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Átmeneti otthonba látogatott a Dental Meetup csapata

Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott...

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Ha nem a marketing miatt kell weboldal a rendelődnek – Dentique Budapest

Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával.

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.