Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

​Múlt pénteken Mester Emese Tudatos Szájápolás vezetésével Paczuk-Kocsis Dorka és Bolla Barbara egy olyan anyaotthont kerestek fel, ahová családi erőszak elől menekülnek a nők és a gyermekek. Jelenleg sajnos 35 aktív lakója van az intézménynek.

  • Játékos formában beszélgettek a gyerekekkel és a felnőttekkel a szájápolás fontosságáról.
  • A helyes technika elsajátításában nagy segítségre voltak a Jordan Hungary környezetbarát termékei. Rendkívül hálásak vagyunk, hogy a Jordan Hungary évek óta aktívan támogatja a programunkat!

Nyáron még két másik anyaotthonba látogatunk el! 

Ezúton is szeretném megköszönni Emese Mesternek és a Dentalhigiénikus vagyok csapatának, hogy csatlakoztak a programunkhoz, így még hatékonyabban tudunk segíteni a valóban rászoruló lakókon! 

Valamint mérhetetlen hála illeti azokat a szakmabelieket, akik jegyvásárlással vagy közvetlen adománnyal hozzájárultak a program megvalósulásához! 

Hamarosan érkezem a további beszámolókkal!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpontban

Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak.

Ingyenes fotóbankok – Innen válogass!

Az interneten fellelhető képeket nem használhatod fel kedved szerint, hiszen azok valaki munkájának gyümölcsei, így jogosan tart igényt a jogdíj megfizetésére. Talán már Te is hallottál olyan „stockfotó” oldalakról, ahonnan 1-2 dollárért cserébe...

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...