Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Így állunk 3 hónap után

🔺Nagy örömömre a Fogfeltöltés bekerült a TOP leglátogatottabb aloldalak közé. Ezt teljesen organikusan értük el, fizetett hirdetést továbbra sem használunk. Szájhagyományra építünk, amit PR-jellegű tevékenységgel bővítünk ki. 

🔺A kampányba bevontunk 2 influencert, akik a saját csatornáikon posztoltak a kezelésről. A kérdezz-felelek és az előtte-utána anyag kint marad fixen sztoriként és posztként is, így a később érkezőkhöz is eljut a híre.

🔺A kulcsszóra rákeresve továbbra is sok hirdetés jelenik meg, de minden egyéb tartalom már a miénk: elsőként a YouTube videókat dobja ki, majd az oldalra írt tartalmakat (blogposztok, aloldal). Ezután jönnek az Instagram videók, és végül a Facebook. (A Facebook nekünk a legkevésbé releváns platform, erre fordítjuk a legkevesebb energiánkat)

🔺A kapcsolódó kereséseknél fogfelépítést ajánl a Google, ez azért különbözik a fogfeltöltéstől. 

🔺Más szakmabelinél még nem láttam megjelenni. 

Fogfeltöltés SEO / Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

Fogászati videós tartalmak készítése – 3 tipp

A fogászati videós tartalmak a legkedveltebb játszótereimmé váltak az elmúlt években! Szerencsére nagyon jól teljesítenek, így összeköthetem a kellemest a hasznossal. Írtam nektek egy kisokost a Dental Menedzser oldalára, milyen videókat érdemes készíteni a Youtube-ra.

I. Dental Meetup – Vendég: Dr. Volom András

A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt!

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

ELVESZETT a rendelő a Google-ben? Google Cégem hiba javítása

Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?