Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak. 

Az előző évtől eltérően nem hóesésben, hanem napsütésben értem oda a 16. kerületi krízisközpont kapujához. Nehéz szívvel érkezem ilyenkor: tudom, hogy a vállalásunk fontos, ám előre félek, idén mi fogad majd minket a falak között? 

Az intézmény vezetői és dolgozói épp a karácsonyi cipősdoboz ajándékokat nézték át, mikor megérkeztünk. Erre azért van szükség, mert gyakran meghökkentő, bizarr vagy nem életkornak megfelelő dolgokat adnak ajándékba az adományozók. A bentlakókkal való találkozás előtt elszaladtam a mosdóba – ebben a zárt helyiségben az ajándékba szánt ételcsomagok sorakoztak. Örültem, hogy ennyi mindent kapnak majd a családok a délutáni közös karácsonyon. 

 

A szájápolási termékek átadásán túl szeretik a vezetők, ha a szakemberek, Emese és Dani, oktatást is tartanak. Csendesen várakozott a konyhában az a néhány lakó és gyermekeik, akik ébren voltak a délelőtti látogatásunkkor. Amíg egy hölgy reggeli rutinjának befejezését vártuk, Emesével végigvettük, mennyi minden változott a tavalyi ottlétünk óta. Új hűtők érkeztek, még egy étkezőasztal bekerült. A viseltes konyhaszekrényt is kicserélték, az étkező elrendezését teljesen átalakították. Örültem, hogy változnak a dolgok kívül és talán belül is, de éreztem, amíg szükség van az ilyen otthonokra, addig nem változtak meg eléggé a dolgok.

Édesanyák és karon ülő gyermekek voltak idén, így a hagyományos, óvodásoknak és kisiskolásoknak szóló, interaktív program elmaradt. Helyette személyre szabott beszélgetés mellett döntöttek Daniék. Átadtuk az életkornak megfelelő fogkrémeket és fogkeféket. Én voltam a készletosztó, így igyekeztem a lányoknak lányos színt, a fiúknak pedig fiús verziót választani. A kicsiknek színezőkkel is készült a Jordan Hungary csapata. A megmaradt termékeket a SOS Krízisközpont vezetői osztják majd szét az intézmények között. 

Búcsúzóul átadtam nekik a narancs- és mandarin szállítmányokat, amit a lakóknak szántam. Az immunerősítés mindig jól jön télen. 

Szomorkásan sétáltunk haza Emesével és Danival. Ahogy minden év végén, idén is azon tanakodtunk útközben, hogyan tudnánk hatékonyabban végezni a prevenciós munkánkat.

Ezúton is köszönjük a Jordan Hungary évek óta tartó, feltételek nélküli támogatását. 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Milyen képanyagot készíts a bloghoz?

Hogyan tudod ezt otthonról, akár laptop nélkül kivitelezni úgy, hogy az esztétikus legyen? Petrekovits Márton (Marci), az utolsó reneszánsz marketingesek egyike a tegnapi blogolási témánkat folytatja. Sok-sok KÖNNYEN és GYORSAN használható tipp a videóban!Máskor is...

III. Dental Meetup – Vendég: Járai Márk, a Halott Pénz énekese

Nagy sikerrel zajlott a III. Dental Meetup a DentOwl Academy és a Fogászati kommunikáció szervezésében. Vendégünk a Halott Pénz zenekar énekese, Járai Márk volt. Annó pécsi fogorvostan-hallgató volt, így akadt téma a fogászat kapcsán is bőven, de az élet nagy dolgai is szóba kerültek. 

Átmeneti otthonba látogatott a Dental Meetup csapata

Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott...

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...