Nézd meg a teljes beszélgetést itt:

Vagy olvasd el röviden most.

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát. 

Két irányból érdemes megvizsgálnod a kérdést: 

(1) Technikailag jól működik, teljesíti a vele kapcsolatos elvárásokat? 

Az általam kezelt honlapok mindegyikénél 60% felett van a mobilos keresések mennyisége. Van, ahol ez 80%-ra rúg! Ez azt jelenti, hogy a megkeresések jelentős része nem laptopról vagy asztali gépről, hanem mobiltelefonról történik. Mini képernyőn olvassák el az orvosok bemutatkozását vagy próbálják ellenőrizni az árlistát.

Elengedhetetlen, hogy mobilon és tableten is jól működő, gyorsan betöltődő weboldalad legyen, ahol néhány lépésből lehet online időpontot foglalni vagy egyetlen kattintással telefonon időpontot foglalni. 

Ha a korábbi fejlesztésed nem reszponzív, azaz nem alakul át az oldalad attól függően, hogy milyen eszközről nézik, akkor mindenképpen megérett az idő a cserére. 

Ha a képek, videók nem töltenek be, vagy elcsúsznak, ráfolynak a szövegre, akkor szintén szükséged lehet változtatásra. 

(2) Vizuálisan egységes? Dizájn szempontból működőképes?

Ahogy a fast fashion divatmárkáknál, a holnaptervezésben is vannak aktuális trendek. A színek, az elrendezés és a hátterek kapcsán is vannak ideig-óráig tartó népszerű megoldások. A fogászatban régóta kiemelt helyen szerepel a kék és a zöld minden árnyalata. A 2010-es években jött be a lila, a barna és a narancssárga a korábbiak mellé, a 2020-as években pedig a letisztult arany-fehér-fekete éli aranykorát.

A színeknek tudatalatti hatásuk van, amit érdemes kihasználni a tervezés során. A piros bár rendkívül aktivizáló, fogászati környezetben a vér, fájdalom asszociáció miatt nem ajánlott, nem is használják túl sokan szerencsére. Ideális esetben a célközönség ízlése határozza meg a weboldal kinézetét, nem pedig a praxismenedzser vagy rendelőtulajdonos kívánságai teljesülnek. 

A weboldal elrendezésében a 3D hatást és a parallax animációkat  látni sok helyen, ezek is dinamikusabbá teszik a honlapot. 

Petrekovits Marci javaslata szerint érdemes megtalálnunk a középutat ebben is. Az arculatban megjelenő elemek és színek köszönjenek vissza a honlapon. Egy jó szakember javaslatai alapján pedig tudunk tartós, időtálló megoldást készíteni. 

 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Ha nem a marketing miatt kell weboldal a rendelődnek – Dentique Budapest

Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával.

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

Májusban indulunk? Re-start és infekciókontroll

DentOwl Talk INTERAKTÍV PANELBESZÉLGETÉS, melynek témája az esetleges májusi újra-indulás illetve az ezzel kapcsolatos fogászati infekciókontroll protokoll változtatás kérdései.

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

Ingyenes fotóbankok – Innen válogass!

Az interneten fellelhető képeket nem használhatod fel kedved szerint, hiszen azok valaki munkájának gyümölcsei, így jogosan tart igényt a jogdíj megfizetésére. Talán már Te is hallottál olyan „stockfotó” oldalakról, ahonnan 1-2 dollárért cserébe...