A DentOwl Talk vendége szombat délelőtt Orsolya Szemes, a Fogászati kommunikáció alapítója volt. Orsival a munkaerőpiacon történő érdekérvényesítésről beszélgettünk – a fogászati asszisztensek és dentálhigiénikusok szempontjából.
Önérvényesítés a munkaerőpiacon - fogászati asszisztenseknek
  • Milyen egy jó önéletrajz?
  • Mik szerepeljenek benne mindenképpen?
  • Hogyan készülhetsz fel egy állásinterjúra?
  • Hogyan tudod magad kiemelni a jelentkezők közül?
  • Milyen skillekkel érdemes rendelkezni ahhoz, hogy Te legyél a befutó?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

A beszélgetés a DentOwl Academy csoport tagjai láthatják. Ha még nem léptél be, ide kattintva megteheted!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

ChatGPT első hely: Így lehetsz első az ajánlásokban!

Pár éve még a Google első helyért küzdöttünk, 2025-re viszont átvette a helyét a ChatGPT ranglista. A rendelőknél, akikkel dolgozom, megjelent egy új konverziós forrás: a ChatGPT, és egyre több foglalás érkezik innen. Mi alapján rangsorolja a találatok a ChatGPT? Mutatom!

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...

Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások

Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket

Ilyen volt 2024! Évértékelő

A 2024-es évem - tőlem szokatlan módon - rengeteg változással, változtatással telt. Nyitottunk képzési központot, felbomlottak évek óta tartó együttműködések, tanítottam sokat és ősszel ellátogattam a világ másik felére is.A 2023-as évzárómat azzal zártam, ahogy...

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Hirdetések a jövőből! – Ilyen a japán reklám

Tavaly volt szerencsém két hetet Japánban tölteni (szinte Dr. Póti Lászlóval egyidőben), és szó szerint nem tudtam figyelmen kívül hagyni a reklámkultúrát. Óriási beszélő videós hirdetések a házfalakon, interaktív tabletek a drogériákban és az átkelőknél… Ilyen hírverés várható nálunk is a jövőben?