A DentOwl Talk vendége szombat délelőtt Orsolya Szemes, a Fogászati kommunikáció alapítója volt. Orsival a munkaerőpiacon történő érdekérvényesítésről beszélgettünk – a fogászati asszisztensek és dentálhigiénikusok szempontjából.
Önérvényesítés a munkaerőpiacon - fogászati asszisztenseknek
  • Milyen egy jó önéletrajz?
  • Mik szerepeljenek benne mindenképpen?
  • Hogyan készülhetsz fel egy állásinterjúra?
  • Hogyan tudod magad kiemelni a jelentkezők közül?
  • Milyen skillekkel érdemes rendelkezni ahhoz, hogy Te legyél a befutó?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

A beszélgetés a DentOwl Academy csoport tagjai láthatják. Ha még nem léptél be, ide kattintva megteheted!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

A nagy öregek dilemmája

Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a...

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpont anyaotthonaiban

Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.