A DentOwl Talk vendége szombat délelőtt Orsolya Szemes, a Fogászati kommunikáció alapítója volt. Orsival a munkaerőpiacon történő érdekérvényesítésről beszélgettünk – a fogászati asszisztensek és dentálhigiénikusok szempontjából.
Önérvényesítés a munkaerőpiacon - fogászati asszisztenseknek
  • Milyen egy jó önéletrajz?
  • Mik szerepeljenek benne mindenképpen?
  • Hogyan készülhetsz fel egy állásinterjúra?
  • Hogyan tudod magad kiemelni a jelentkezők közül?
  • Milyen skillekkel érdemes rendelkezni ahhoz, hogy Te legyél a befutó?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

A beszélgetés a DentOwl Academy csoport tagjai láthatják. Ha még nem léptél be, ide kattintva megteheted!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Hirdetések a jövőből! – Ilyen a japán reklám

Tavaly volt szerencsém két hetet Japánban tölteni (szinte Dr. Póti Lászlóval egyidőben), és szó szerint nem tudtam figyelmen kívül hagyni a reklámkultúrát. Óriási beszélő videós hirdetések a házfalakon, interaktív tabletek a drogériákban és az átkelőknél… Ilyen hírverés várható nálunk is a jövőben?

ELVESZETT a rendelő a Google-ben? Google Cégem hiba javítása

Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő

Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!