Rólunk

Szemes Orsolya

Fogászati marketing szakember, oktató

2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.

Petrekovits Márton

Médiadesigner

2012 óta állítok elő online marketingkommunikációs eszközöket. Szabadúszóként gyártok grafikákat, videókat, weboldalakat és szinte mindent, ami egy sikeres online jelenléthez szükséges.

Erdei Anasztázia / Fogászati kommunikáció

Erdei Anasztázia

Social media menedzser

2023 elején kezdtem el a közösségi média tartalmak készítését, azóta kizárólag a fogászati terület közösségi média kommunikációjára fókuszálok és emellett pedig vállalkozásfejlesztés mesterszakon folytatom tanulmányaimat.

Elérhető képzések, oktatóanyagok

Keresőoptimalizálás -
A Google első hely titka

SEO képzés fogászatoknak és fogorvosoknak

Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan írj könnyen értelmezhető, befogadható és aktivizáló tartalmakat. Mire ügyelj, ha blogbejegyzést, aloldal szöveget vagy akár egy Facebook bejegyzést írsz a pácienseknek. Megismerkedhetsz a kreatív tartalomgyártás elméletével és gyakorlatával. Kipróbálhatsz olyan eszközöket, melyek segítenek az online jelenlétben.

Gyárts profi videókat mobillal!

Gyakorlati kézikönyv online videók készítéséhez.

Ebben az anyagban összeszedtük a legfontosabb elméleti és gyakorlati tudnivalókat, valamint illusztrációk és videók segítségével mutatjuk be, hogyan használhatod a megszerzett tudásodat a gyakorlatban.

Ebből a tananyagból megtudod, miért kell egyre nagyobb hangsúlyt fordítani a videók készítésére, és persze azt is, hogyan használhatod azokat a saját vállalkozásod kommunikációjában!

Legutóbbi bejegyzések a blogban

Milyen szakértőn ne spórolj?

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

Az alázat ereje

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

A nagy öregek dilemmája

A nagy öregek dilemmája

Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a...

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...