“Egy ilyen fogsor, mint ami nektek van, nekem csak álom” – hangzott el az egyik édesanya szájából a mondat, mikor Emese Mester-rel és Dr. Radánovics-Nagy Dániel – fogorvos-sal a közös képet készítettük. A Dental Meetup karitatív programjában egy budapesti anyaotthonban jártunk.

Ebben az anyaotthonban olyan családok tartózkodnak, akik kapcsolati erőszakból menekülnek egy szebb jövő felé. Érthető okokból egyetlen édesanya és gyermek arcát sem mutatjuk.

A jövőbe fektetett hit

Azért, hogy a jelenlévő gyermekeknek a meglévő, ép fogazat ennyi idősen ne legyen elérhetetlen cél, a Jordan Hungary jóvoltából korcsoport specifikus fogkeféket és fogkrémeket vittünk, illetve Emese készült egy interaktív előadással is. Dr. Radánovics-Nagy Dániel megtanította nekik a helyes fogmosást, amit együtt gyakoroltak. Jómagam pedig az elmaradhatatlan almával járultam hozzá az esemény sikeréhez. A látogatásunkat közös színezéssel zártuk, ezt az élményt is a Jordan Hungary, valamint Mester Emese biztosította a jelenlévőknek.
 
A gyermekek rendkívül szeretetteljesek, nyitottak és együttműködőek voltak. Akadtak torokszorító pillanatok, hiszen ezek az emberek számunkra felfoghatatlan nélkülözésben, de leginkább bizonytalanságban, félelemben élték az eddigi életüket.
 
Már megvan a két következő intézmény, ahová hamarosan ellátogatunk.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...