Hoztam néhány képet a múlt heti I. Dental Meetupról! A rendezvény az előzetes reményeinket is messze felülmúlta – leginkább azért, mert rengeteg nyitott szakmabeli kolléga jött el. És a tanácsomra mindenki legalább egy névvel és egy kapcsolódással lett gazdagabb! 😃😃
 
Ezt magamról is elmondhatom, pedig ambivertálként szívesen ücsörögtem volna a dental barátaim mellett, csodálva a beszélgető kollégákat. Ám számos névhez társíthattam arcot, tekintetet, hangot, gondolatokat. Köszönöm, hogy jöttetek – a meetupra és hozzám is! A rengeteg pozitív visszajelzés hatására folytatjuk az élő eseményeket! Beharangoztunk egy privát koncertet a zárócsoportnak – folytassuk azzal? 😃
 
A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt! A programsorozat folytatódik a jövőben is!
 

Álljon itt egy visszajelzés Dr. Szőke Judit tollából

 
„Kedves Dani!
Kedves Orsi!
Köszönöm, hogy együtt lehettünk. Jó volt!
Szerettem volna valami szépet írni nektek a kellemes, laza hangulatomról, az érzéseimről, amelyeket előcsalogatott ez az „újszerű műfaj”.
Nem rég olvasott Grecsó Krisztián sorok jutottak eszembe:
„Én már nem tudom, vagyis elfeledtem, és akarnom kell emlékezni rá, hogy alig néhány évtizede még nálunk Magyarországon is szóltak egymáshoz az emberek, tudni akarták, honnan jön a másik, mire vágyik, nyitva voltak az ajtók, feljártunk egymáshoz, a folyosón, a kis ház előtt ott volt a hokedli, arra ültek ki az öregek, akik nem is voltak öregek, és mondták, hogy telik az élet, mi a titka a roppanós kovászos uborkának, milyen nóta járja, ki süti legszebbre a szalonnát, hol olcsó a sütőmargarin. … és valahogy mindig volt min nevetni.” (Grecsó Krisztián: Élet Katedrális”)
Szeretettel,
Szőke Judit”

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Dr. AI rendel! Mesterséges intelligencia a fogorvosi rendelőben

A most diplomázó orvosok számára pont annyira természetes a ChatGPT-n keresztül orvosi témákról beszélgetni, mint a Google-ben keresni. A változás már elkezdődött, rajtunk áll, mihez kezdünk vele.

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...