Ismét vendégposzttal jelentkezem a Dental Menedzser oldalán. Ezúttal a Facebook és Google értékelésekkel kapcsolatban fogalmaztam meg a gondolataimat. Naponta kezelek ilyen visszajelzéseket és szerencsére 99%-ban pozitív visszajelzésekkel találkozom. Ám nem egyszer kaptunk felháborodott, kritikus megjegyzéseket. Hogyan érdemes kezelni őket? Minta példákkal szemléltetem az általam bevált módszert, ami praxismenedzsereknek és rendelőtulajdonosoknak is használható lehet.

Negatív értékelés a Google-ben és Facebookon

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól. Ha van egy 4,5 feletti átlagod, akkor lesznek olyanok, akik egyből az 1-2 csillagos véleményekre szűrnek és csak azokat olvassák el. Hiszen rendkívül fontosak a jól élmények, de még fontosabb az, hogy milyen problémák merültek fel korábban: orvosi hiba, árprobléma, garancia? Sokat elmond egy rendelőről, hogy milyen típusú nehézségek ismétlődnek. 

Tehát első lépésként felhívtad a pácienst, megérdeklődted, mit nehezményezett a kezelés során. Megbeszéltétek, de mégsem vette le az értékelést. Ennél a résznél írunk választ online is. 

A teljes cikket ide kattintva éred el!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...

A nagy öregek dilemmája

Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a...

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...