Hoztam néhány képet a múlt heti I. Dental Meetupról! A rendezvény az előzetes reményeinket is messze felülmúlta – leginkább azért, mert rengeteg nyitott szakmabeli kolléga jött el. És a tanácsomra mindenki legalább egy névvel és egy kapcsolódással lett gazdagabb! 😃😃
 
Ezt magamról is elmondhatom, pedig ambivertálként szívesen ücsörögtem volna a dental barátaim mellett, csodálva a beszélgető kollégákat. Ám számos névhez társíthattam arcot, tekintetet, hangot, gondolatokat. Köszönöm, hogy jöttetek – a meetupra és hozzám is! A rengeteg pozitív visszajelzés hatására folytatjuk az élő eseményeket! Beharangoztunk egy privát koncertet a zárócsoportnak – folytassuk azzal? 😃
 
A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt! A programsorozat folytatódik a jövőben is!
 

Álljon itt egy visszajelzés Dr. Szőke Judit tollából

 
„Kedves Dani!
Kedves Orsi!
Köszönöm, hogy együtt lehettünk. Jó volt!
Szerettem volna valami szépet írni nektek a kellemes, laza hangulatomról, az érzéseimről, amelyeket előcsalogatott ez az „újszerű műfaj”.
Nem rég olvasott Grecsó Krisztián sorok jutottak eszembe:
„Én már nem tudom, vagyis elfeledtem, és akarnom kell emlékezni rá, hogy alig néhány évtizede még nálunk Magyarországon is szóltak egymáshoz az emberek, tudni akarták, honnan jön a másik, mire vágyik, nyitva voltak az ajtók, feljártunk egymáshoz, a folyosón, a kis ház előtt ott volt a hokedli, arra ültek ki az öregek, akik nem is voltak öregek, és mondták, hogy telik az élet, mi a titka a roppanós kovászos uborkának, milyen nóta járja, ki süti legszebbre a szalonnát, hol olcsó a sütőmargarin. … és valahogy mindig volt min nevetni.” (Grecsó Krisztián: Élet Katedrális”)
Szeretettel,
Szőke Judit”

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

5 páciensszerző mentőöv fogászatoknak

Megcsappant a pácienseid száma? Jelen helyzetben kizárólag online eszközök vannak a kezedben, melyekkel hatást gyakorolhatsz a naptárad foglaltsági szintjére. Mit tegyél és mit ne?

Kedvenc medical tartalomgyártóim a TikTokon

Könnyed tartalom az év végére: szubjektív magyar tartalomgyártói ajánló a TikTok egészségügyi szegmenséből. A legkevésbé sem a követők száma vagy az együttműködő márkák éves bevétele alapján kerültek be a listámba a csatornák. Sokkal inkább a tartalom minősége vagy a szimpátia döntött. A legtöbben orvosok vagy azok lesznek hamarosan, de bekerült 1 kakukktojás is közéjük.