Az interneten fellelhető képeket nem használhatod fel kedved szerint, hiszen azok valaki munkájának gyümölcsei, így jogosan tart igényt a jogdíj megfizetésére. Talán már Te is hallottál olyan „stockfotó” oldalakról, ahonnan 1-2 dollárért cserébe letölthetsz képeket, azonban jelenleg a költségcsökkentés a cé- lunk, így a kis- és középvállalkozásoknak nem ez a legjobb képforrás. Vannak azonban olyan oldalak, melyek lehetővé teszik, hogy forrásmeg- jelöléssel, vagy akár anélkül letölthess és használj képeket.

Az interneten található letölthető képek jogi háttere elég bonyolult, amit tudnod kell az az, hogy a CC (Creative Commons) joggal felruházott képeket forrásmegjelöléssel használhatod csak fel. Vannak olyan oldalak, melyek szabadon felhasználható, forrásmegjelölés nélküli képeket kínálnak, az alábbi listában ezek szerepelnek:

 

FONTOS!

Az alábbi oldalak mindegyike egyénileg jelöli a képek fel- használhatóságára vonatkozó jogokat, így minden esetben ügyelj arra, hogy ingyenes, vagy CC megjelöléssel ellátott képeket tölts le! Abban az esetben, ha szükséges a forrásmegjelölés, a képaláírásnál, vagy a bejegyzésed végén ezt jelölheted. Leggyakrabban a szerző nevét és az oldal címét kell megjelölni, ahonnan a képet letöltötted!

Szerző: Petrekovits Márton

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

III. Dental Meetup – Vendég: Járai Márk, a Halott Pénz énekese

Nagy sikerrel zajlott a III. Dental Meetup a DentOwl Academy és a Fogászati kommunikáció szervezésében. Vendégünk a Halott Pénz zenekar énekese, Járai Márk volt. Annó pécsi fogorvostan-hallgató volt, így akadt téma a fogászat kapcsán is bőven, de az élet nagy dolgai is szóba kerültek. 

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

Fogászati videós tartalmak készítése – 3 tipp

A fogászati videós tartalmak a legkedveltebb játszótereimmé váltak az elmúlt években! Szerencsére nagyon jól teljesítenek, így összeköthetem a kellemest a hasznossal. Írtam nektek egy kisokost a Dental Menedzser oldalára, milyen videókat érdemes készíteni a Youtube-ra.