Az interneten fellelhető képeket nem használhatod fel kedved szerint, hiszen azok valaki munkájának gyümölcsei, így jogosan tart igényt a jogdíj megfizetésére. Talán már Te is hallottál olyan „stockfotó” oldalakról, ahonnan 1-2 dollárért cserébe letölthetsz képeket, azonban jelenleg a költségcsökkentés a cé- lunk, így a kis- és középvállalkozásoknak nem ez a legjobb képforrás. Vannak azonban olyan oldalak, melyek lehetővé teszik, hogy forrásmeg- jelöléssel, vagy akár anélkül letölthess és használj képeket.

Az interneten található letölthető képek jogi háttere elég bonyolult, amit tudnod kell az az, hogy a CC (Creative Commons) joggal felruházott képeket forrásmegjelöléssel használhatod csak fel. Vannak olyan oldalak, melyek szabadon felhasználható, forrásmegjelölés nélküli képeket kínálnak, az alábbi listában ezek szerepelnek:

 

FONTOS!

Az alábbi oldalak mindegyike egyénileg jelöli a képek fel- használhatóságára vonatkozó jogokat, így minden esetben ügyelj arra, hogy ingyenes, vagy CC megjelöléssel ellátott képeket tölts le! Abban az esetben, ha szükséges a forrásmegjelölés, a képaláírásnál, vagy a bejegyzésed végén ezt jelölheted. Leggyakrabban a szerző nevét és az oldal címét kell megjelölni, ahonnan a képet letöltötted!

Szerző: Petrekovits Márton

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Ha nem a marketing miatt kell weboldal a rendelődnek – Dentique Budapest

Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával.

I. Dental Meetup – Vendég: Dr. Volom András

A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt!

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

Ilyen volt 2024! Évértékelő

A 2024-es évem - tőlem szokatlan módon - rengeteg változással, változtatással telt. Nyitottunk képzési központot, felbomlottak évek óta tartó együttműködések, tanítottam sokat és ősszel ellátogattam a világ másik felére is.A 2023-as évzárómat azzal zártam, ahogy...

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊