Nézd meg a teljes beszélgetést itt:

Vagy olvasd el röviden most.

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát. Az erről készült videót itt találod. A második videóban igyekeztünk összegyűjteni a leggyakoribb hibákat, amiket ne kövess el, ha új weboldalt készíttetsz. Ha érdekel, itt tudod elolvasni vagy megnézni.

Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükséged?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk:

  • Kit bízzunk meg a feladattal?
  • Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?
  • Mennyi időt és energiát szánunk erre?

Kit bízzunk meg a feladattal?

Ahogy a fogászatban is, úgy a weboldal készítésben is vannak szakterületek. Valószínűleg nem implantológus szakorvoshoz fordulunk, ha tömésre van szükségünk – bár vannak olyan polihisztorok, akik szájsebészként is tudnak/szeretnek pepecselős munkákat végezni. Ugyanígy vannak olyan webfejlesztők, akik külföldi multicégek oldalait programozzák évek óta. Ezek a legtöbbször olyan rendszerek, amibe egy laikus felhasználó (jelen esetben te vagy a praxismenedzsered) NEM tud belenyúlni. A fejlesztő segítségére van szükség, ha észrevesztek egy elgépelést a szövegben vagy szeretnétek cserélni az egyik munkatárs fényképét.

Tapasztalatom szerint a legtöbb JÓ fejlesztőre sokat kell várni, mert sorban állnak a megrendelők a laptopja előtt, így az ilyen apróságok, mint a fentebb írtak, háttérbe szorulnak. Természetesen az is előfordulhat, hogy egy-két napon belül tud reagálni és proaktív, de nekem nem ez a tapasztalatom.

Mennyi időt és energiát szánunk erre?

Olcsón, gyorsan és jót – gondolom neked is ezek az elvárásaid a fogászati honlapoddal kapcsolatban. De a mi szakmánk sem különbözik a tiedtől: a fogászatban is választani kell a fenti háromból kettőt, hogy kijöjjön a matek.

El tud készülni egy honlap gyorsan (pár hét alatt), ha minden anyag a rendelkezésre áll, azaz megvannak a szövegek, a fotók, a tárhely és a domain is. Általában nem a webdesignerre kell várni hónapokat, hanem a szövegekre és a képekre. Ha az orvos írja, akkor azt munkaidő után, a szabadidőből lecsipegetve kell megtennie – erre kevesen hajlandóak. A szövegírók gyorsabban és rutinosabban dolgoznak, de plusz költséggel járnak.

Ha az első honlapodat készíted, akkor valószínűleg szeretnéd jobban átlátni és kézben tartani a folyamatot, így több mindent bevállalsz (például a fent említett szövegírás). Gyakorlottabb rendelőtulajdonosok tudják, hogy jobban megéri egy profi csapatra bízni a tervezést és a kivitelezést, így rövidebb idő alatt minőségi munka tud elkészülni.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...

Yandex Direct – Így működik orosz “Google Ads”!

2024-ben volt alkalmam megismerni az “orosz Google Ads-t”, a Yandex Direct-et. Milyen lépéseken kell végigmenni ahhoz, hogy létrehozz egy hirdetési fiókot? Milyen mérési lehetőségek vannak? Miben különbözik a Google Ads-től? Mutatom!

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpont anyaotthonaiban

Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.